آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

علت ارزان بودن بليط هواپيماهاي داخلي در تابستان

 بليط هواپيماهاي داخلي در تابستان 

شايد اين سوال در ذهن بسياري از افراد نقش بسته باشد كه چرا اكثرا بليط هاي داخلي در فصل تابستان از قيمت پايين تري به نسبت ديگر فواصل به فروش مي رسند. با مراجعه به سايت هاي داخلي و يا مراكز معتبر فروش بليط هاي هواپيمايي مي توان شاهد ارزان بودن قيمت آنها بود كه عوامل بسيار زيادي بر اين امر دخيل مي باشند كه از بين آنها مي توان به تمايل اشخاص به سفرهاي خارجي در تعطيلات تابستان اشاره نمود. مردم كشورمان علاقه زيادي به سفر و گردش دارند و سعي ميكنند نهايت استفاده را از تعطيلات خود برده و به مسافرت هاي داخلي و خارجي كوتاه مدت و طولاني مدت بپردازند. به دليل تعطيلي مدارس و برخي از مشاغل در فصل تابستان فرصت مناسبي براي اشخاصي كه به استراحت نياز دارند بوده تا بتوانند به دور از مشغله و كار هاي روزمره مدتي را به خوش گذراني و لذت بردن از دنياي اطراف اختصاص بدهند. براي مسافرت روش هاي گوناگوني وجود دارد كه اشخاص مطابق خواسته و تمايل خود يكي از آنها را بر مي گزينند. از جمله اين روش ها ميتوان به مسافرت هوايي، مسافرت زميني، مسافرت دريايي و مسافرت هاي داخلي كه با روش هاي نام برده انجام ميپذيرد اشاره نمود. كمي با اين شهر ها و نرخ آنها آشنا شويم: 

 

جزيره بزرگ و زيباي قشم 

قشم يكي ديگر از شهر هاي زيباي كشورمان مي باشد كه افراد زيادي تمايل دارند تا مسافرت هاي كوتاه و چند روزه خود را به همچين شهري اختصاص بدهند قشم سالانه پذيراي مهمانان خارجي زيادي از اقسا نقاط كشور مي باشد اما در تابستان به دليل گرماي سر سام آور و طاقت فرساي اين مناطق تا حدودي از مسافران كاسته كه همين امر خود عامل تاثير گذار و مهمي بر كاهش رزرو بليط هواپيما قشم در اين فصل بوده است. دماي هواي اين جزيره در فصل تابستان به 46 درجه سانتي گراد هم خواهد رسيد. گرم ترين دماي هواي قشم در تير ماه الي شهريور ماه ميباشد كه تعداد مسافران در اين ماه ها بسيار كم ميباشد. 

 

شهر زيارتي مشهد و حرم امام هشتم 

اشخاص زيادي سالانه در داخل و خارج از كشورمان به اين شهر پربازديد و زيارتي سفر ميكنند. اغلب مسافريني كه به اين شهر زيبا و مقدس سفر ميكنند براي زيارت حرم امام رضا بوده كه همين امر موجب شده تا همچنان مسافرين زيادي در فصل تابستان به اين شهر روي بياورند و با توجه به اين امر كه سريع ترين روش براي مسافرت امروزه از طريق هواپيما ها صورت مي پذيرد به بازار فروش بليط هاي هواپيمايي با قيمت هاي مناسب رونق فراواني بخشيده است. بيشتر مسافريني كه به مشهد سفر ميكنند از پايتخت كشورمان بوده و بليط هواپيما تهران مشهد فروش بيشتري نسبت به ساير نقاط كشور دارد. از شهر مشهد بر خلاف جزيره قشم، به دليل پربازديد بودن و به خصوص تعطيل بودن مدارس در فصل تابستان نميتوان انتظار فروش بليط هواپيما ارزان را داشت. اما با اين وجود از تعداد مسافرين و زائران حرم امام رضا (ع) كاسته نميشود و هميشه در جايگاه پربازديدترين شهر ايران قرار دارد. 
 

 
 

جزيره زيبا و ديدني كيش 

اين جزيره همانند قشم طرفداران زيادي دارد اما همانند قشم داراي آب و هواي بسيار گرمي در فصل تابستان بوده كه موجب كاهش مسافرين شده و همانطور كه در متن بالا بازگو نموديم اين امر تاثير مستقيمي بر نرخ بليط هاي هواپيمايي داشته، البته ناگفته نماند كه در فصل تابستان به دليل طولاني بودن زمان تعطيلات و داشتن فرصت بيشتر براي تفريح افراد زيادي ترجيح مي دهند تا با خودرو شخصي خود به مسافرت رفته كه دليل ديگري بر كاهش قيمت بليط هواپيما داخلي به خصوص اين مناطق مي باشد. بازديد كم جزيره كيش در اواسط تابستان موجب ارزان تر شدن اجناس و مراكز گردشگري و تفريحي شده است. 
 

 
 

اصفهان نصف جهان 

اصفهان كه به نصف جهان لقب گرفته است جداي از مسافرين خارجي سالانه پذيراي تعداد بيشماري از توريست هاي خارجي بوده كه از نظر گردشگري از رونق بسيار خوبي برخوردار مي باشد بخصوص در فصل تابستان زيرا فرصت بيشتري را به اشخاص داده تا بتوانند بيشتر با فرهنگ و ماطق ديدني آن آشنا شوند.اصفهان داراي مناطق ديدني بسيار زيبايي است كه از ميان آنها مي توان به ميدان نقش جهان، چهل ستون، كليساي وانك و پل خاجوو... نيز اشاره نمود. قيمت بليط هواپيما اصفهان متغير است و تفاوت چنداني با فصل هاي ديگر ندارد. 
 
قطعا يكي از دلايلي كه موجب نوسان قيمت هاي بليط هواپيما ميشود تعطيلي مدارس است. اما نميتوان گرم بودن برخي نقاط كشور مانند كيش و قشم را ناديده گرفت. بهترين فصل براي رفتن به اين مناطق گرمسيري تعطيلات نوروز ميباشد و اين نوع مناطق در تابستان گرماي طاقت فرسا و غيرقابل تحملي دارند.

برچسب: رپورتاژ آگهي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۹:۱۴ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی