آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

مهيج ترين مقصدهاي گردشگري دنيا و جاذبه هاي بي مثال آنها!

در سرتاسر دنيا مقاصد گردشگري بسيار زيادي پراكنده شده اند كه هر كدام از آنها جاذبه هايي دارند كه براي تمام مردم جهان جذابيت دارند. گزارش هايي تهيه شده اند كه نشان دهنده اين موضوع است. حال قصد داريم امروز به بررسي آنها و گزارش هاي تهيه شده از آنها بپردازيم. با ما همراه باشيد.

چيزي از مكان هاي مقدس برجسته دنيا شنيده ايد؟!

به گزارش خبرگزاري بهار نيوز، مكان هاي مقدسي در شهرها و كشورهاي محبوب دنيا وجود دارند كه سالانه ميليون ها گردشگر و توريست را به خود جذب مي كنند.

در مكان‌هاي گردشگري بسيار خوب كه از سرتاسر دنيا مسافران و گردشگران زيادي را به خود جذب مي‌كند، جاذبه اي بايد وجود داشته باشد. برخي از مقاصد به دليل طبيعت و آرامشي كه دارند شهرت جهاني پيدا كرده اند، برخي ديگر به دليل دارا بودن مكان‌هاي تاريخي و فرهنگي و بعضي از آنها به دليل داشتن تفريحاتي هيجان انگيز شهره عام و خاص شده اند.
برخي از كشورها و شهرهاي دنيا داراي مكان‌هاي مقدسي هستند كه از زمان‌هاي دور در آن شهر يا منطقه قرار گرفته است و پس از گذشت سال‌ها، با بازسازي‌هاي انجام شده همچنان قابل بازديد عموم مي‌باشد.
خبرگزاري بهارنيوز مطلبي آماده كرده است كه در آن مكان هاي گردشگري بهترين مقاصد گردشگري دنيا را نام برده است. اين مطلب به شما كمك خواهد كرد كه با برجسته ترين مكان هاي مقدس شهرها و كشورهاي جهان آشنا شويد.

 

از جشنواره ها و رويدادهاي خاص چه مي دانيد!

گزارشي در پارس نيوز منتشر شده است كه مبني بر جشنواره هاي ويژه و بسيار مشهوري است كه در تايلند برگزار مي شود. بانكوك پايتخت كشور تايلند است. بانكوك، به معني شهر فرشته‌هاست و لابد تنها از فرشته‌ها برمي‌آيد كه اين همه جذابيت مدرن را در كنار شگفتي‌هاي سنتي يك سرزمين قراردهند.

تايلند نام كشوري در شبه جزيره هند و چين واقع شده و در جنوب شرقي آسيا مي باشد. اين كشور از شمال با برمه و لائوس، از شرق با لائوس و كامبوج، از جنوب با مالزي و خليج تايلند و از غرب با برمه و درياي آندامان همسايه مي باشد. زبان رسمي اين كشور، تايلندي است. پايتخت و همچنين پرجمعيت ترين شهر آن، بانكوك مي باشد و حدوداً 95% مذهب مردم بودايي است. نام تايلند در زبان مردم محلي گرفته شده از دو كلمه THI و LAND است كه به معني سرزمين حوري نيز است.

معابد بودايي بخش جدايي ناپذير از فرهنگ مردم كشور تايلند مي باشد كه البته نقش به سزايي در صنعت گردشگري نيز ايفا مي كنند. علاوه بر اين، تايلند به دليل جزاير پر تعداد با سواحل شني بسيار جذاب و شن هاي طلايي رنگش و همينطور غذاهاي خياباني شهرت جهاني دارد بانكوك، پوكت و پاتايا و استان كرابي، مهمترين و بهترين مقصدهاي سفري تايلند هستند كه در ميان گردشگران از محبوبيت بسيار بالايي بهره مند هستند.

در كشور زيباي تايلند سالانه جشنواره هاي بسيار زيادي برگزار مي شود كه مردم از سرتاسر جهان براي شركت در آن خود را به تايلند مي رسانند. رويدادهايي كه در تايلند برگزار مي شوند از تقويم تايلند برداشته مي شود و هر كدام از آنها به دليلي برگزار مي شوند. پيشنهاد مي كنيم مطلب پارس نيوز درباره بهترين رويدادهاي تايلند براي سفرهاي مهيج را از دست ندهيد.

 

محبوب ترين شهرهاي ساحلي كه در اطراف ايران وجود دارند

فراديد، پايگاه خبري معتبر داخلي، گزارشي تهيه كرده است كه در آن به بررسي شهرهاي ساحلي محبوب در دنيا كه در اطراف ايران قرار گرفته اند، مي پردازد.

به گزارش فراديد شهرهاي فوق العاده زيادي براي گردشگري در دنيا وجود دارند. اكثر شهرها و كشورهاي اطراف ايران نيز جزو مقاصد گردشگري فوق العاده خوب در سرتاسر دنيا شناخته شده اند. برخي تنها علاقه دارند كه به مقاصد تاريخي و فرهنگي سفر كنند، برخي ديگر علاقه دارند كه از آرامش سواحل زيبا لذت ببرند و عده اي ديگر هستند كه تنها به هيجان و ماجراجويي علاقه دارند و حتي ديده شده است كه مسافت هاي طولاني را طي مي كنند تا از مكان هاي جديد ديدن نمايند. در اين بين شهرهاي ساحلي هستند كه همه جوانب گردشگري را كنار هم دارند.

چنانچه علاقه داريد كه با محبوب ترين شهرهاي ساحلي اطراف ايران آشنا شويد مي توانيد مطلب تهيه شده در خبرگزاري فراديد را مطالعه كرده و براي سفر خود برنامه ريزي داشته باشيد.

 

 

 


برچسب: مقاصد گردشگري، مقاصد گردشگري محبوب دنيا، بهترين مكان هاي مقدس دنيا، بهترين رويدادهاي تايلند، محبوب ترين شهرهاي ساحلي جهان،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۰:۲۲ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی