آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

با سفر به هند عشق و آرامش را با هم تجربه كنيد

 

هند سرزميني غني، پر تكاپو، از لحاظ سنت، رنگ و زبان است و بسياري از تضادهاي شگفت انگيز را شامل مي شود . هندوستان جايي ست كه دنياي سنتي و مدرن به هم مي رسند . امروزه صنايع دستي هند به مرحله صادرات و توليد انبوه رسيده و جايگاه مناسبي در بازارهاي بين المللي و جهاني به خود اختصاص داده است . از مهمترين ويژگي هاي صنايع دستي هند مي توان به پيوستگي و گستردگي آن در زندگي روزمره مردم است . صنايع دستي هند با بهره گيري از چوب، فلزات مختلف، سنگ، گل، شيشه و همچنين سراميك ساخته مي شود و اين سبب شده كه صنايع دستي هند در سبك جهاني معروف و شناخته شود . از مهمترين صنايع دستي هند كه مسافرين تور هند مي توانند به عنوان سوغات خريداري نمايند ظرف هاي دست ساز، پارچه بافي، تزئينات روي پارچه و ... است .

 

معروف ترين جاذبه هاي گردشگري هند

در هند مجموعه اي بي انتها از جاذبه هاي توريستي وجود دارد كه سالانه گردشگران بسياري را به سوي خود جذب مي كند . از بين انها به چند مورد زير اشاره مي كنيم .

 

معبد ويروپاكشا هند

 

معبد ويروپاكشا در شهر هامپي به عنوان مقبره اي كوچك ساخته شده است و تحت سلطه ي ويجاياناگارا تبديل شده به مجتمعي بزرگ. اين معبد از زمان ساخت مقبره ي كوچك تا كنون به طور ب يوقفه مورد استفاده قرار مي گيردو ان را به قديمي ترين معبد هندو تبديل كرده است .

 

 پارك ملي كانها

 

 

پارك ملي كانها از زيباترين مناطق زيست در آسيا و از بهترين مكان ها براي تماشاي ببر در هند است . جنگل هاي باشكوه بامبو از زيباترين قسمت هاي اين منطقه است .

 

تاج محل 

تاج محل، آرامگاهي در شهر آگرا است و جزو يكي از عجايب هفتگانه جديد در دنيا شناخته شده، بنايي مُجَلَّل و رمز عشق ابدي كه 3 قرن و نيم از قدمت آن مي‌گذرد. تاج محل آرامگاه «ارجمند بانو بيگم» ملقب به ممتازمحل همسر محبوب «شاه‌جهان» پنجمين پادشاه گوركاني يا مغولي هند بود . گنبد تاج محل چون نگين مي‌درخشدو به ارزش تاريخي اين بناي هنري مي افزايد.  تاج محل به فرمان شاه‌جهان براي ابرازعشق و علاقه خود به ممتاز محل ساخته شده است ، او از همسر خود خواست كه بعد از فوتش ازدواج مجدد نكند و براى او آرامگاهي زيبا بسازد.

 

هارماندير صاحب هند

 

اين معبد به عنوان معبد طلايي، مهم ترين جاذبه هاي توريستي هند و مهم ترين مكان مذهبي سيكها است . ساخت و ساز معبد در قرن 16 آغاز شد . اين معبد بسيار زيباست . هميشه مملو از هزاران نفر زائر از سراسر هند مي باشد .

 

 

غذاهاي محلي و آتشين هند

هر گردشگري به مكان هاي توريستي هند كه سفر مي كند از غذاهاي خوشمزه هندي بايد بچشد و از انها لذت ببرد . چند غذاي معروف هندي در اينجا بيان شده است .

 

مرغ كره اي هند

 

مرغ كره اي اولين بار در سال 1950 در دهلي طبخ شد و از غذاهاي محبوب هند به شمار مي رود . براي تهيه اين غذا به روغن زيتون، پياز، سير، زنجبيل، كره و پوره ي گوجه فرنگي و مرغ درسته نياز داريد . اين غذا به همراه نان و سالاد و يا كالي ( نوعي عدس سياه) مي توانيد ميل كنيد .

 

 

مرغ كبابي هند

 

مرغ كبابي غذايي ست كه هر كسي با خوردن آن براي يكبار هم كه امتحان كرده عاشق اين غذا شده است . اين غذا به شيوه سنتي در تنور و يا كوره پخت مي شود. تكه هاي مرغ را چندين ساعت در مخلوط ادويه هاي مختلف و ماست مي ريزند و بعد آن را كبابي مي كنند . اين غذا به رنگ نارنجي ست كه اين رنگ حاصل مخلوط زردچوبه و فلفل است. بوي اين غذا دودي ست كه بوي تحريك كننده اي است .

 

مرغ تكه اي با ادويه ماسلا

 

مرغ تكه اي غذايي تند از شمال هند كه ادويه آن به جز فلفل، از ادويه هاي ديگر هم تشكيل شده است . تيكا به معني تكه كردن و يا قطعه كردن است و مستقيما به شكل تكه اي مرغ ها اشاره دارد . تهيه اين غذا به همراه ماست، قارچ خرد شده ي تازه، سير له شده، سس مايونز، فلفل و آبليمو، مرغ سالمو ادويه ماسلا احتياج داريد . نوع كبابي آن به همراه كرمي شيرين كه بر روي آن ريخته مي شود. اين غذا را مي توانيد با نان پخته شده در تنور ميل كنيد .

 

مسافران محترم آژانس آسمان آبي جهت آشنايي با قيمت تور هند، تور لحظه آخري هند و تورهاي تركيبي هند مي توانند به وب سايت آژانس آسمان آبي   https://www.asemanabi.netمراجعه نمايند .


برچسب: هند، تور هند، تور لحظه آخري هند، جاذبه هاي گردشگري هند، آژانس مسافرتي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۴۸:۱۴ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی