آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

بهترين مقاصد گردشگري محبوب دنيا براي تعطيلات عيد نوروز


تعطيلات عيد نوروز زماني بسيار مناسب براي استراحت و تفريح به شمار مي رود. حال تصور كنيد اين زمان را به مكاني سفر كنيد كه يكي از مقاصد گردشگري محبوب در سرتاسر دنيا مي باشد و پر است از جاذبه‌ها و مكان‌هاي ديدني خاص. بسياري از مقاصد گردشگري محبوب دنيا در اطراف ايران واقع شده اند و تعدادي از آنها در فاصله نسبتاً دوري از ايران قرار گرفته اند.

از آنجايي كه تعطيلات سال نو زماني است كه مردم به ديد و بازديد از دوستان و اقوام خود مي پردازند، زمان زيادي از تعطيلاتشان نمي ماند كه براي سفرهايشان برنامه ريزي كنند و ترجيح مي دهند كه مسير مقصدشان نزديك باشد تا در كوتاه ترين زمان ممكن به مقصد برسند. استراحت و تفريح و لذت بردن از لحظه به لحظه تعطيلات حق مسلم هر كدام از مردم است. آژانس مسافرتي آسمان آبي با ارائه بهترين خدمات و امكانات سعي بر اين دارد كه تعطيلاتي فراموش نشدني را براي مردم ايران رقم بزند.

تعدادي از بهترين مقاصد گردشگري دنيا كه نزديك ايران واقع شده اند و براي تعطيلات عيد نوروز بسيار مناسب هستند را باهم بررسي مي كنيم.

تركيه كشور زيبا و همسايه ايران

كشور تركيه در شرق اروپا واقع شده است و يكي از بهترين مقاصد توريستي در تمام دنيا مي باشد. شهرهاي گردشگري تركيه بسيار زياد هستند وليكن برترين آنها، استانبول، آنتاليا، ازمير و ايران كه همسايه تركيه مي باشد. بدون شك كشور تركيه براي بسياري از افراد جذابيت‌هاي بيشماري دارد كه مي تواند تعطيلات نوروز 99 را به تجربه اي شگفت انگيز و خاص مبدل كند. اين كشور براي تمامي افراد با سليقه‌هاي متفاوت چيزي دارد كه آنها را راضي كند. در محله‌هاي شلوغ و پر رفت و آمد بازارهاي سنتي و مكان‌هاي ديدني براي تفريح و بازديد وجود دارد كه به محض فاصله گرفتن از آنها، طبيعتي دلنشين و فوق العاده در انتظار شما خواهد بود. تعطيلات عيد نوروز 99 با تور تركيه آژانس مسافرتي آرزوي آسمان آبي يكي از خاص ترين تجربه‌هاي زندگي شما خواهد بود. هديه آژانس آسمان آبي به مسافران علاقمند به بازديد از تركيه، خدمات ويژه سال نو در تور تركيه مي باشد. تركيه يكي از بهترين مقاصد گردشگري محبوب دنيا براي تعطيلات نوروز به شمار مي رود. شما مي توانيد به راحتي و در كمترين زمان ممكن به يكي از شهرهاي تركيه سفر كرده و از تعطيلات خود استفاده كنيد.

از آنجايي كه تعطيلات نوروز يكي از پر رفت و آمد ترين زمان‌هاي سفر است، تمام هزينه‌ها افزايش پيدا مي كنند. هزينه سفر به تركيه با توجه به شهري كه مي خواهيد به آن سفر كنيد، مدت زمان اقامت، كيفيت هتل انتخابي شما و ميزان خدماتي كه مي خواهيد داشته باشيد متفاوت خواهد بود. بسياري از مردم تصور مي كنند كه عيد نوروز به دليل افزايش قيمت‌ها، زمان مناسبي براي سفر نيست، اين در حالي است كه اگر برنامه درستي براي نوروز 99 خود داشته باشيد مي توانيد بهترين تجربه را از سفر نوروزي داشته باشيد. چنانچه از 3و4 ماه زودتر اقدام به رزرو پرواز و هتل خود نماييد، مي توانيد با قيمتي مناسب و هزينه كم سفر نوروز 99 خود را داشته باشيد.

تركيه در بهار به دليل رنگارنگ بودن و جلوه ويژه و خاص طبيعت شهرت بسيار زيادي دارد. آب و هواي تركيه از منطقه اي به منطقه ديگر و از فصلي به فصل ديگر متفاوت است اما دركل آب و هواي حاكم در مناطق داخلي تركيه نسبتا خشك و قاره اي است. بهترين زمان فصل بهار  ماه‌هاي آپريل و مي‌و فصل پاييز  ماه‌هاي اكتبر و  نوامبر مي‌باشد كه روزها درعين گرم و آفتابي بودن سوزاننده نيستند ، اگرچه كه ممكن است روزهاي باراني و ابري هم در اين ميان وجود داشته باشد اما بهترين زمان براي گذراندن تعطيلات در سواحل درياي اژه و مديترانه از ماه ژوئن تا سپتامبر است. سفر خود با تور تركيه ويژه نوروز 99 را از همين حالا برنامه ريزي كنيد تا سفري فوق العاده را براي خود و همراهانتان رقم بزنيد.

در جشن سال نو و نوروز در بسياري از شهرها و كشورهاي دنيا مراسم و جشن‌هاي بسيار خاصي برگزار مي شود. در اين بين تركيه هم در ايام تعطيلات نوروز نيز داراي جشنواره‌هايي است كه براي مردم جهان جذابيت فوق العاده اي دارد و مردم سرتاسر دنيا به خاطر شركت در آنها هرساله در بهار خود را به آنها مي رسانند. جاذبه‌هاي گردشگري تركيه به تنهايي خود قطب توريستي بسيار قوي تركيه مي باشد وليكن اين جشنواره‌ها و فستيوال‌ها نيز باعث مي شود كه گردشگران خيلي زيادي به دليل وجود آنها به تركيه سفر كنند.

 

شهر تاريخي و فوق العاده استانبول

استانبول قطب اقتصاد و گردشگري تركيه است به همين دليل همه ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان براي باز ديد از بنا‌هاي تاريخي و خريد از مراكز خريد استانبول به عروس شهرهاي آسياي صغير سفر مي كنند. تور استانبول نوروز 99 بهترين زمان سفر به اين شهر زيبا و جذاب است. آب و هواي استانبول در اين فصل كاملا بهاري بوده و بهترين زمان براي خريد و خورد غذا‌هاي تركي است.

 

همان طور كه گفته شد استانبول در فصل بهار بسيار زيبا است و به خاطر شرايط آب و هواي دلپزير استانبول در فصل بهار و طبيعت خيره كنند اين شهر در اين فصل جاذبه گردشگري آن هم دو چندان مي شود از قايق سواري و لذت قدم زدن در سواحل آرام تنگه بسفر گرفته تا بازديد از بنا‌هاي تاريخي و خريد كردن در مدرن ترين مراكز خريد استانبول كه تمامي برند‌هاي جهان را در خود جاي داده است. از بهترين مراكز خريد استانبول مي توان به  اكمركز استانبول (Akmerkez Shopping Mall)، پالاديوم استانبول (Palladium Mall Istanbul)  و زورلو استانبول (Zorlu Center Istanbul) اشاره كرد كه مي تواند ساعت‌ها در آن به گشت و خريد بپردازيد. به پيشنهاد جهانگرد‌هاي حرفه اي اگر مي خواهيد با فرهنگ كشوري آشنا شويد بايد غذا‌هاي محلي آن كشور را امتحان كنيد خوشبختانه تركيه داراي فرهنگ غذايي غني است، از غذا‌هاي بي نظير و منحصر به فرد تركيه مي توان به دونر كباب ( the Döner Kebab) ، نان تركي طعم دار شده (Turkish Pide) ، لهمجون (Lahmacun) ، كوفته ماردين ( Mardin Köfte)و مانتي (Manti) كه در رستوران‌هاي معروف شهر همانند رستوران بيتي استانبول (Beyti Istanbul Restaurant) ، رستوران چانگا استانبول (Changa Restaurant Istanbul) و رستوران ميكلا استانبول (Mikla Restaurant Istanbul) پخت و به فروش ميرسد اشاره كرد.

استانبول در فصل بهار بهترين آب و هوا را دارد، و بازار برگزاري تور استانبول و تور لحظه آخري استانبول نوروز 99 داغ است سواحل آرام و طبيعت سرسبز، باران‌هاي بهاري همه گي دست به دست هم دادن تا استانبول را يكي از بهترين مراكز  تفريح در براي  ايرانيان در نوروز 99 تبديل كرده است.

قيمت و هزينه سفر به استانبول در نوروز 99 معمولا مناسب بوده و بر اساس نوع ايرلاين و هتل تغيير مي گردد. در تعطيلات نوروز 99 ايرلاين‌هاي بسياري مانند قشم اير، ماهان، اطلس و... به استانبول پرواز ميكنند كه باعث ارزان شده تور استانبول نوروز 99 و تور استانبول نوروز 99 شده است. قيمت هتل‌هاي استانبول در نوروز هم مناسب بوده و خدمات مناسب ، با قيمت‌هاي مناسب به مسافران نوروزي استانبول ارايه مي كنند.

استانبول به علت  داشتن مسافر و گردشگر بسيار از سراسر جهان داراي هتل‌هاي لوكس ، پنج ستاره و چهار ستاره بسياري است كه گردشگران بر اساس ميزان بوجه و در اين هتل‌ها اقامت دارند از هتل‌هاي معروف استانبول در نوروز 99 مي توان به هتل‌هاي ميدان تكسيم استانبول ، هتل ناز سيتي استانبول (Naz City Hotel Istanbul)، هتل پارك باي كلوور استانبول (Park By Clover Hotel Istanbul)، هتل‌هاليدي اين شيشلي استانبول (Holiday Inn Sisli Hotel Istanbul) و هتل آل سيزنز استانبول (All Seasons Hotel Istanbul) اشاره كرد. كه داراري انواع امكانات نظير رستوران ، كافي شاپ ، اجاره اتومبيل ، مركز تجاري ،  اتاق بدون سيگار ، سالن همايش ، اتاق بدون صدا و از امكانات ورزشي هتل‌ها مي توان به  باشگاه بدنسازي ،  استخر سرباز و سرپوشيده ، سونا و  جكوزي اشاره كرد كه اقامت آرام را براي مسافران نوروزي استانبول رقم مي زند. در جواب به اين سوال كه آيا سفر به كشورهاي اطراف ايران مي تواند تجربه اي خوب را به همراه داشته باشد مي توانيد اين متن را به دقت مطالعه كرده و سپس تصميم به سفر بگيريد.

 

شهر ساحلي و شگفت انگيز آنتاليا

سفر به شهر تفريحي آنتاليا با بنادري مملو از قايق و كشتي‌هاي تفريحي فراوان، سواحلي به همراه هتل‌هاي بزرگ يك مسير گردشگري جذاب محسوب مي شود. آنتاليا دروازه اي به سمت جنوب قسمت مديترانه اي تركيه است كه به دليل داشتن آب‌هاي آبي رنگ به ساحل فيروزه اي شناخته شده است. اين مسير سالانه در فصل‌هاي مختلف گردشگران بسياري را به سمت خود جذب مي نمايد. از آنجايي كه تعطيلات نوروز به نسبت ديگر تعطيلات بسيار خوشايندتر است و بسياري از ايرانيان سعي بر اين دارند تا زمان سفر خود را براي عيد نوروز برنامه ريزي كنند پس آنتاليا مي تواند انتخاب بسيار مناسبي باشد. تعطيلات عيد نوروز 99 با تور آنتاليا آژانس مسافرتي آرزوي آسمان آبي از جمله خاص ترين تجربه‌هاي زندگي شما خواهد بود. هديه آژانس آسمان ابي به مسافران علاقمند به بازديد از آنتاليا، خدمات ويژه سال نو در تور آنتاليا مي باشد.

هزينه سفر به آنتاليا بسيار مقرون به صرفه است. سفر به آنتاليا در نوروز 99 با ايرلاين‌هاي مختلف انجام مي شود. هتل‌هاي آنتاليا از خدمات خوبي برخوردار است و همگي قيمت‌هاي مناسبي را به مسافرين پيشنهاد مي دهد. قيمت تور آنتاليا بهار 99 با توجه به نوع هتل، نوع ايرلاين، خدمات ارائه شده در هتل و تعداد شب آن متفاوت است. بهتر است براي سفر به آنتاليا تعطيلات بهار 99 از چند ماه قبل برنامه ريزي كنيد.

آنتاليا در تمام فصول سال ميزبان توريست‌هاي بسياري از سرتاسر دنيا است. آنتاليا در اكثر ماه‌هاي سال آفتابي است و داراي آب و هواي گرم و معتدل است و همين موضوع براي مسافران بسيار لذت بخش است. آنتاليا از آب و هواي مديترانه اي برخوردار است. از اواسط فروردين ماه تا آبان ماه مي توانيد از دهكده‌هاي آبي آنتاليا استفاده كنيد و در استخر هتل‌هاي آنتاليا شنا كنيد. آنتاليا به دليل قرار گرفتن در سواحل جنوبي كشور تركيه، بين آب‌هاي گرم درياي مديترانه و كوهستان توروس از وزش بادهايي كه در نواحي شمالي مي وزند در امان است.

شهر آنتاليا داراي جاذبه‌هاي توريستي و تفريحي بسيار زيادي براي تمامي مسافران و توريست‌ها است. اگر به بازديد از آثار تاريخي و باستاني علاقه مند باشيد آنتاليا داراي تعداد زيادي اماكن تاريخي و موزه‌هاي تاريخي مانند موزه باستان شناسي آنتاليا مي باشد.

در دنيا آداب و رسوم و فرهنگ هاي بسيار زيادي وجود دارد كه همه به نحوي جذاب و خاص هستند و دانستن و آشنايي با آنها براي هر كسي ممكن است جذاب باشد. در كنار اين جذابيت برخي از آداب و رسوم و فرهنگ ها هستند كه تصور آنها هم بسيار سخت و دردناك است و ممكن است براي بسياري از افراد قابل هضم نباشد. به هر حال آشنايي با آنها نه تنها ضرر ندارد بلكه ممكن است در سفرهاي شما به آن مناطق بسيار به كمكتان بيايد.

نام آسياي شرق مردمان كوتاه قد و چشم بادامي را به ذهن مي آورد، وليكن آسياي شرق مناطقي دارد كه مهربان ترين و شايد خاص ترين مردم دنيا را دارد و براي يكبار هم كه شده در زندگيتان بايد از آنها ديدن نماييد. مردم فوق العاده مهربان و دوست داشتني كه شايد حتي دلتان بخواهد مدتي از عمر خود را در كنار آنها زندگي كنيد. كشورهايي هستند كه حتماً نام آنها به گوشتان خورده و داراي آب و هوايي نسبتاً يكسان در طول سال مي باشند و فاصله هوايي آنها با ايران حدوداً 7 ساعت است، بنابراين مي توان گفت براي اينكه مدت زمان بيشتري را بتوانيد در اين كشورها ضور داشته باشيد و مسافت هوايي تاثير چنداني روي كيفيت سفرتان نداشته باشد، تعطيلات سال نو مي باشد. گرچه بسياري از خانواده ها هستند كه خانم و فرزندان خانواده خانه نشين هستند و آقاي خانه نيز شغل آزادي دارد كه مي تواند در طول سال چندين روزي را براي خود و خانواده وقتي اختصاص بدهد تا سفر شگفت انگيزي را براي خود و همراهانش رقم بزند.

آژانس مسافرتي آسمان آبي مجري مستقيم و برگزار كننده تورهاي خارجي سعي بر اين دارد تا با ارائه بهترين خدمات و امكانات در تورهاي نوروزي بهترين تجربيات را براي مسافران خود رقم بزند. با ما همراه باشيد تا بهترين مقاصد آسياي شرق را بيشتر بشناسيد.

هند يا همان هندوستان كشوري در جنوب آسيا و پايتخت آن دهلي نو است. هند هفتمين كشور پهناور جهان و دومين كشور پرجمعيت جهان بعد از چين است. مهمترين شهر هاي هند: بمبئي، دهلي، كلكته، مدرس، بنگلور، حيدرآباد، آگرا، ميسور، جيپور، گوا، پونا، بوپال، تريواندروم، سورات و كانپور هستند. شايد اين سوال براي شما نيز پيش آمده باشد كه بهترين شهر هند براي سفر كجاست؟ در پاسخ به اين سوال بايد بگوييم تنوع و جاذبه هاي هندوستان در شهرهاي توريستي هند آنقدر زياد است كه شما به سختي مي توانيد از ديدن يك شهر چشم پوشي كنيد. پيشنهاد ما به شما اين است كه با تور هند (تور ارزان دهلي، تور لحظه آخري آگرا و تور ارزان قيمت جيپور) و انتخاب تور هاي تركيبي مانند تور هند، تور دهلي، تور آگرا، تور جيپور، تور بمبئي و... اقدام به سفر نماييد.

مالزي كشوري است در جنوب شرقي آسيا كه پايتخت آن كوالالامپور است، مذهب بيشتر افراد اسلام و زبان رسمي اين كشور مالايي است اما نگران نباشيد اكثر اين مردم به خوبي به زبان انگليسي صحبت مي كنند. ساكنين كشور مالزي از سه نژاد مالايي، چيني وهندي تشكيل شده‌ است. تور لحظه آخري مالزي (تورهاي ارزان كوالالامپور، پنانگ و لنكاوي) يكي از مقصدهاي سفر گردشگران از سرتاسر دنيا مي باشد كه مي توانيد با انتخاب مجري مستقيم تورهاي لحظه آخري و ارزان قيمت مالزي (تورهاي كوالالامپور، پنانگ و لنكاوي)، سفر خوشي را به اين كشور داشته باشيد و از ديدن جاذبه هاي توريستي آن لذت ببريد.

تايلند نام كشوري در شبه جزيره هند و چين واقع شده و در جنوب شرقي آسيا مي باشد. اين كشور از شمال با برمه و لائوس، از شرق با لائوس و كامبوج، از جنوب با مالزي و خليج تايلند و از غرب با برمه و درياي آندامان همسايه مي باشد. زبان رسمي اين كشور، تايلندي است. پايتخت و همچنين پرجمعيت ترين شهر آن، بانكوك مي باشد و حدوداً 95% مذهب مردم بودايي است. نام تايلند در زبان مردم محلي گرفته شده از دو كلمه THI و LAND است كه به معني سرزمين حوري نيز است.

 

 


برچسب: بهترين مقاصد گردشگري، بهترين مقاصد گردشگري آسياي شرق، تركيه، مقاصد گردشگري محبوب دنيا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۲:۲۹ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی