آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

با شهرهاي مناسب آسيا براي تحصيل آشنا شويد!

مناطق بسيار زيادي در آسيا وجود دارد كه براي تحصيل دانشجويان سرتاسر دنيا آمادگي كامل دارند. وليكن در اين ميان برخي از آنها هستند كه بسيار معروف و محبوب هستند و در مقابل شرايطي كه براي دانشجويان فراهم كرده اند، خدمات فوق العاده اي را نيز به آنها مي دهند.امروز باهم به بررسي چند مورد از آنها مي پردازيم. با ما همراه باشيد.

كشوري با جمعيتي نزديك به يك پنجم از جمعيت كل جهان كاملا متفاوت با هر كشور ديگري است. سرزمين امپراطورها و سلاطين بزرگ جهان كه سالانه مسافران و گردشگران زيادي  را به خود جذب مي كند.تورلحظه آخري هند ازگذشته تا به امروز مورد توجه دانشجويان ، توريستان و مسافران زيادي از كشورهاي مختلف بوده و هست ،جاذبه هاي گردشگري ، امكانات آموزشي  و تحصيلي در دانشگاه هاي معتبر ، و بسياري ديگر از جمله مواردي هستند كه عموما هند را به عنوان مقصد سفر برمي گزينند. تحصيلات در اين كشور از هر جاي دنيا كه باشيد جهشي اعتقادي و فرهنگي در بر دارد. اگر تصميم به تغيير و تحول گرفته‌ايد و مي‌خواهيد در هند تحصيل كنيد، ممكن است سر از يكي از شهر‌هاي در حال توسعه‌ي آن جا در بياوريد. كشور هند تشكيل شده از 50 شهر با جمعيت بيش از يك ميليون نفر كه تحكيم كننده اين كشور هستند و بسياري از جاذبه هاي گردشگري دهلي را در خود جاي داده است. در اين ميان تعدادي از شهر هاي هند هستند كه متناسب براي ادامه تحصيل مي باشند. البته هر شهر با توجه به فعاليت‌هاي اقتصادي، پيچيدگي فرهنگي و فقر قابل توجه، منحصر به فرد است. با آژانس هواپيمايي آسمان آبي همراه باشيد تا در ادامه پنج شهر برتر براي تحصيل در هند را معرفي كنيم.

شهر دهلي نو

دهلي نو، پايتخت شلوغ و پرجمعيت هند است. اين شهر واقع در قلب شمالي كشور، از لحاظ بزرگي دومين شهر هند بوده و منزل گاه بيش از ۲۰ ميليون نفر است. با چنين جمعيت شهر‌ي‌ و ريكشاهايي (خودروهاي سه چرخه‌ي مخصوص هندي) كه مثل مور و ملخ در ترافيك جابجا مي‌شوند، زندگي در دهلي نو برخي اوقات مي‌تواند پر هرج و مرج باشد. ولي از همه مهم‌تر، اين شهر براي خود يك آموزگار فوق‌العاده است. هر دفعه كه از آپارتمان خود خارج مي‌شويد يك ماجراجويي جديد است و هر روز براي شما يك درس زندگي است. اين شهر حتي براي گردش و تفريح نيز مكان بسيار مناسبي شناخته شده است و هرساله ميليون ها نفر مسافر تور دهلي آگرا جيپور از اين شهر فوق العاده ديدن مي كنند.

شهر بمبئي (مومباي)

پرجمعيت‌ترين شهر هند و در عين حال ثروتمندترين شهر اين كشور كه قبلا با نام بمبئي شناخته مي‌شد، علاوه بر اين كه مومباي مركز اصلي تجارت و امور مالي است، به عنوان مركز سرگرمي هند نيز شناخته مي‌شود چون صنعت باليوود را در خود جاي داده است. مومباي، با توجه به اين كه قرن‌ها يكي از بنادر مهم درياي عربي بوده، بدون شك يكي از تاثيرگذارترين شهرهاي كل آسيا است. بيش از نيمي از ساكنين شهر در محله‌هاي زاغه زندگي مي‌كنند و مسكن‌سازهاي غير رسمي نيز خانه‌ها را با تراكم بسيار بالا در كنار هم مي‌سازند. احتمالا مومباي بيش از هر شهر ديگري تناقض هند مدرن را در بدنه‌ي خود دارد، اعتبار فاحش و وعده‌ي حضور در عرصه‌ي جهاني كه از طرفي با چالش‌هاي دست و پنجه نرم كردن با فقر خدشه دار شده است.

شهر حيدرآباد

امروزه،‌ حيدرآباد تركيب رنگارنگي از بازارچه‌ها، موسيقي و معماري خيره‌كننده است. اين شهر مركز اصلي بيوتكنولوژي و تحقيقات دارويي در هند است، كه برچسب «دره‌ي ژنوم» را از آن خود كرده است. حيدرآباد، تركيبي شگفت‌انگيز از مدرنيته و سنت، گزينه‌اي فوق‌العاده براي تحصيل در هند است و نقطه‌ي شروعي عالي‌ براي سفر به هند با تور هند و به قسمت‌هاي جنوبي كشور نيز محسوب مي‌شود. مركز فرهنگي اصلي كشور، مكاني فوق‌العاده براي كساني است كه مي‌خواهند در هند ادامه تحصيل دهند و در عين حال علاقه‌مند به سياحت از جنوب هند هستند. اين شهر به دليل مركزيت آن در تجارت مرواريد و الماس به «شهر مرواريدها» معروف بوده كه به مدت طولاني تحت سلطنت نظام بوده است. البته اين نكته را نبايد فراموش كرد كه تور هندبه تنهايي براي گردش، تفريح، گشت و گذار به تنهايي مورد استقبال توريست هاي بسيار زيادي از سرتاسر جهان قرار گرفته است. بنابراين شهرهاي هند را نه تنها براي تحصيل بلكه براي سفرهاي تفريحي نيز مي توانيد در خاطر خود بسپاريد.

شهر جيپور

بخشي از مثلث طلايي كه با دهلي و آگرا  همراه است و بزرگ‌ ترين شهر در استان غربي راجستان هند، جيپور نام دارد. اين شهر به خاطر معماري منحصر به فردش كه لقب «شهر صورتي» را به د نبال دارد، يكي از معروف‌ ترين مقصد هاي گردشگري كشور است. برخي از جاذبه‌هاي اصلي جيپور عبارتند از: كاخ شناور جال محل، رصدخانه‌ي جانتار ماتار و قلعه‌ي ناهارگار، مجتمعي عظيم مشرف بر شهر در بالاي تپه‌هاي آراوالي. شايد در ابتدا از اين شهر به عنوان جاذبه هاي گردشگري دهلي ياد شود ولي شهري بسيار پر رونق و دارا است كه براي دانشجويان و دوست داران علم هم گزينه اي مناسب است. بازار، معبد، فيل‌سواري و هر چيزي كه به ذهنتان خطور كند در جيپور هست. هم چنين اين شهر به اين موضوع شهرت دارد كه يكي از بهترين نمونه ‌هاي برنامه‌ ريزي شهري در دنيا با طرح‌هاي زيربنايي است كه حمل و نقل در اطراف شهر را مثل رعد سريع كرده است.

شهر كوالالامپور

شهر كوالالامپور در قسمت ساحل شبه جزيره كشور مالزي واقع شده است و يكي از زيباترين و مدرن ترين شهر هايي است كه در جنوب شرق آسيا قرار دارد. اين شهر داراي جاذبه هاي توريستي زيادي است و 243 كيلومتر مربع مساحت دارد كه در قسمت غربي امتداد ساحل شبه جزيره قرار دارد و پايتخت مالزي ميباشد. در ادامه براي آشنايي بيشتر با شهر كوالالامپور همراه با آژانس آرزوي آسمان آبي باشيد.

كوالالامپور ، به شهر گل آلود معروف مي باشد كه دليل اين عنوان قرار گرفتن آن در محل برخورد رودخانه هاي كلانگ و گمباك است، اين شهر طبق آمار به دست آمده در سال 2016 ميلادي با جمعيت 1.73 ميليون نفر به عنوان بزرگترين شهر واقع در كشور مالزي به شمار مي آيد. در اين  شهر تركيب چند فرهنگ مشاهده مي شود كه اصلي ترين ساكنان آن مالزيايي ها ، چيني ها و هندوها مي باشند. خيلي راحت مي توان در سنت هاي مختلفي كه در شهر است و آداب رسوم هاي متفاوت و همچنين اعتقادات مذهبي ، نوع غذاها و شكل معماري تنوع نژادي را مشاهده كرد.

شهر كوالالامپور  به دليل آب و هوايي استوايي كه دارد احتمال بارش باران در هر زمان از سال وجود دارد كه تقريباً دماي اين شهر هم از 23 تا 35 درجه سانتي گراد مي باشد. اسلام ، مذهب رسمي شهر كوالالامپور است كه بر اساس آمار به دست آمده تا سال 2010 ميلادي جمعيت شهر را  نزديك به 61.3 درصد مسلمانان و همچنين 19.8 درصد بودايي و 9.2 در صد مسيحيان به علاوه 6.3 درصد هندوها و 1.3 درصد مذهب هاي قديمي و سنتي چين تشكيل مي دهند ، پس زماني كه به تور كوالالامپور سفر مي كنيد مي توانيد مذهب ها و فرهنگ هاي مختلف را از نزديك مشاهده كنيد و آشنا شويد.


برچسب: تور هند، تور مالزي، تور كوالالامپور، تور دهلي آگرا جيپور، تورهاي لحظه آخري،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۷:۱۷ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی