آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

جزاير زيباي مالزي بهشتي براي غواصان

مالزي از زيباترين و سرسبزترين كشورهاي دنياست، طبيعت زيباي مالزي يكي از دلايل پرطرفدار بودن اين كشور است. جزاير زيباي مالزي سالانه گردشگران بسياري را به سمت خود جذب مي نمايد. اين جزاير زيبا از معروف ترين جاذبه هاي گردشگري مالزي محسوب مي شود. تمدن مالزي تمدني نوپاست، اما همچنان در برخي از نقاط مالزي تمدن انسان هاي آنجا مانند تمدن انسان هاي اوليه است.
مالزي به دو قسمت تقسيم ميشود. جنوب شرق آسيا داراي فرهنگ هها و زبان هاي مختلف است و همچنين مردمي با مذهب، فرهنگ و زبان هاي مختلف در اين منطقه زندگي مي كنند. اما يكي از دلايل جذب توريست به اين منطقه زيبا، مدرنيته بودن آنجاست. بسياري از مسافران براي ديدن ساختمان ها و برج هاي زيبا و مدرن . حيرت آور به مالزي سفر مي كنند. طبيعت بسيار زيباي مالزي يكي ديگر از دلايل جذب توريست به اين منطقه است.


معرفي جزيره هاي زيباي مالزي

كشور مالزي در سال هاي اخير به عنوان يك مركز جذب توريست در بين كشورهاي مختلف مخصوصا ايرانيان قرار گرفته است. ايرانيان به بهانه هاي مختلفي مانند تفريح و تحصيل و تجارت به اين كشور سفر مي كنند. اما افرادي كه براي تفريح، تور مالزي را انتخاب مي كنند از جاذبه هاي گردشگري مالزي ديدن مي نمايند.

جزيره پانگكور 

جزيره پانگكور كه به معني زيبا است، به عنوان يكي از زيباترين جزيره هاي مالزي است كه پر است از مناظر زيبا و بي نظير. همچنين جالب است بدانيد. گردشگران در اين سواحل زيباي اين جزيره به تفريح، بازي و استراحت مي پردازند. از جمله تفريحات هيجان انگيز اين جزيره مي توان به جت اسكي، كوه پيمايي و جنگل پيمايي و شنا در شب اشاره كرد.جزيره پانگكور لائوت دقيقا در كنار جزيره پانگكور است كه اغلب گردشگران از آن ديدن مي نمايند.

جزيره كاپاس
جزيره زيباي كاپاس واقع در سواحل مارانگ به سواحل سفيد و بسيار نرمي مشهور است به همين دليل اين نام را بر روي آن گذاشته اند چرا كه كاپاس به معني پنبه است و اين نام را ساكنين اين منطقه بر روي آن گذاشته اند. كساني كه به غواصي علاقه مند مي باشند به اين جزيره سفر كرده و از منطقه زير آب اين جزيره ديدن كرده و تجربه لذت بخشي را براي خود به ارمغان مي آورند.

جزيره كاپاس در مالزي_ آژانس آسمان آبي

جزيره پنانگ
جزيره زيباي پنانگ يكي از نام آشناترين جزيره هاي مالزي است. يكي از دلايل مشهوريت پنانگ، غذاهاي خيابان اين منطقه است كه باعث شده بسياري از گردشگران به اين منطقه سفر نمايند. پنانگ علاوه بر طبيعت زيبا و غذاهاي خوشمزه اي كه دارد يكي از جزاير زيباي تاريخي است و در قديم يكي از راه هاي تجارت از راه دريا بوده است. شهر پنانگ جزيره اي بسيار بزرگ است كه فرهنگ هاي متنوعي را در خود جاي داده است. گردشگران محترم مي توانند با تور پنانگ به اين مكان زيبا سفر كرده و در جزيره زيباي پنانگ به گشت و گذار بپردازند. 

جزيره پنانگ مالزي _ آژانس آسمان آبي

جزيره تنگول
جزيره تنگول Tenggol از زيباترين جزيره هاي مالزي است و در سال هاي اخير به دليل هجوم توريست ها به شكل مسكوني در آمده و اين جزيره گرم تا سال ها پيش خالي از سكنه بوده و از زندگي شهرنشيني خبري نبود تا آن زماني كه دولت مالزي تصميم گرفت جهت اقامت توريست ها در اين منطقه به احداث هتل ها بپردازد. اين جزيره زيبا بهشتي براي غواصان و ماهيگيران است.

جزيره تنگول مالزي _ آژانس آسمان آبي

 

جزيره سيپادان
جزيره سيپادان يكي از جزيره هاي زيباي مالزي است كه در سواحل شرقي كشور مالزي قرار دارد. اين منطقه داراي مكان امن و محبوب براي افرادي ست كه غواصي حرفه اي كرده و همچنين به كشف دنياي زير آب علاقه مند هستند. اين جزيره داراي موجودات زيبا و جالبي چون لاك پشت هاي دريايي، ماهي صخره اي و كوسه هاي با سرهايي شبيه به چكش است. به همين دليل است كه اين جزيره در سال هاي اخير به يك منطقه حفاظت شده تبديل شده است. نكته ي مهمي كه وجود دارد اين است كه گردشگران نمي توانند در اين منطقه اقامت داشته باشند و فقط غواصان مي توانند در آب هاي آن شنا كنند.

جزيره سيپادان _ آژانس آسمان آبي

جزيره مابول
جزيره مابول از جمله جزاير كوچك مالزي است كه در جنوب شرقي صباح قرار دارد. در اين جزيره درختان نارگيل زيادي وجود دارد كه در آب هاي زيباي اين منطقه مي توانيد به شنا بپردازيد و روي شن هاي سفيد ساحلي اين منطقه بخوابيد و يا پياده روي كنيد. در آب هاي اين جزيره موجوداتي چون عقرب ماهي، قورباغه ماهي، مارهي مركب، گاو ماهي و همچنين حلزون صدف دار مي توان اشاره كرد.

جزيره مابول مالزي _ آژانس آسمان آبي

 

جزيره ردانگ
جزيره ردانگ از جمله جزيره هاي بسيار بزرگ در سواحل شرقي مالزي است. از جمله مواردي كه گردشگران را به اين منطقه مي كشاند سواحل شني نرم و همچنين آب هاي شفاف اين جزيره است. در جزيره ردانگ صخره هاي مرجاني وجود دارند كه از جمله جاذبه هاي گردشگري ردانگ محسوب مي شود. در اين صخره هاي مرجاني آبزياني مانند نوزاد كوسه و عروس دريايي زندگي مي كنند. اما اگر از جمله گردشگراني هستيد كه تمايل چنداني به شنا و غواصي نداريد مي توانيد به دل جنگل بزنيد و از طبيعت زيباي جنگلي لذت ببريد.

جزيره ردانگ مالزي_ آژانس آسمان آبي

جزيره تيامون
جزيره تيامون به عنوان يكي از زيباترين جزيره هاي دنيا در مالزي قرار دارد. از جمله عوامل جذب توريست در اين جزيره ساخت و ساز بسياري است كه در اين جزيره صورت گرفته اما همچنان به عنوان يكي از زيباترين و بكرترين جزاير مالزي به شمار مي رود. مزرعه لاكپشت ها، روستاي ساحل جوارا، صخره هاي مرجاني از جمله عوامل زيبايي و جذب توريست به اين جزيره است.

جزيره تيامون مالزي _ آژانس آسمان آبي

جزيره پرهنتيان
جزيره پرهنتيان داراي دو قسمت بزرگ و كوچك است كه در مرز تايلند در قسمت شمال شرقي مالزي واقع شده است. اگر قصد سفري كم هزينه به مالزي را داريد توصيه مي كنيم كه به جزيره زيباي پرهنتيان سفر نماييد.

جزيره پرهنتيان مالزي _ آژانس آسمان آبي


جزيره لنكاوي
جزيره زيباي لنكاوي از شهرهاي زيباي مالزي ست كه به عنوان يك جزيره آزاد قرار دارد و به عنوان مركزي زيبا براي عاشقان خريد است به اين دليل كه بهترين مراكز خريد مالزي در اين مكان قرار دارد. همچنين مي توان اجناس خوب را با قيمت كم و بدون هيچ نوع مالياتي خريداري نموده. جاذبه هاي توريستي لنكاوي سالانه گردشگران بسياري را به سمت خود جذب مي نمايد.


برچسب: مالزي، تور مالزي، جاذبه هاي گردشگري مالزي، سواحل مالزي، جزاير مالزي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۶:۵۵ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی