آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

رستوران هاي معروف استانبول

استانبول، پايتخت فرهنگي و يكي از شهرهاي توريستي كشور تركيه است كه در ميان گردشگران ايراني از محبوبيت خاصي برخوردار است. استانبول مساجد، موزه، حمام هاي تركي، بازارهاي سنتي و بناهاي تاريخي بسياري دارد كه سبب مي شوند تا گردشگران از سراسر دنيا با خريد تور استانبول براي بازديد از اين جاذبه ها خودشان را به اين شهر زيبا برسانند، اما از دلايل ديگر سفر به تركيه مي توان غذاهاي لذيذ و خوشمزه تركي را نام برد كه در رستوران هاي استانبول با بهترين كيفيت سرو مي شوند. در ادامه اين مطلب از مجله گردشگري، آژانس مسافرتي آرزوي آسمان آبي شما را با تعدادي از بهترين رستوران هاي استانبول آشنا مي كند، پس با ما همراه باشيد.

رستوران 360 Istanbul

يكي از بهترين رستوران هاي شهر استانبول، رستوران 360 Istanbul است كه با قرارگيري در طبقه نوزدهم، چشم اندازي زيبا از استانبول را پيش چشم ميهمانان خود قرار مي دهد. رستوران 360 Istanbul كه جوايز متعددي را نيز دريافت كرده، براي سرگرمي مسافران و افراد محلي سرگرمي هايي را در نظر گرفته است و منويي از غذاهاي تركي به سبك مدرن را ارائه مي دهد. در سفر به استانبول و رفتن به رستوران 360 Istanbul مي توانيد انواع غذاهاي دريايي را نيز با كيفيت عالي نوش جان كنيد. از ديگر جذابيت هاي اين رستوران زنجيره اي مي توان به موسيقي زنده اشاره كرد.

رستوران Yeni Lokanta

در سفر به تور استانبول و براي صرف يك وعده غذا در رستوران Yeni Lokanta حتما بايد ميز خود را از قبل رزرو كنيد. رستوران به سبك مينيمال و غذاهايي مدرن و لذيذ دارد و همچنين غذاهاي سنتي تركي نيز به سبكي متفاوت در آن سرو مي شود. سر آشپز مشهور كه صاحب رستوران Yeni Lokanta نيز مي باشد در زمان افتتاح رستورانش با استقبال بينظيري روبرو شد و امروزه اين رستوران طرفداران بسياري در ميان مردم محلي و گردشگران تركيه دارد.

رستوران Alancha

يكي ديگر از رستوران هاي پرطرفدار شهر استانبول كه غذاهاي متنوعي را از سراسر منطقه آناتولي سرو مي كند، رستوران Alancha است كه غذاهاي سنتي را به سبكي متفاوت و مدرن سرو مي كند. در منوي رستوران Alancha مي توانيد انواع كباب، حمص، ساندويچ و غذاهاي دريايي را ببينيد. انواع دسر و نوشيدني ها نيز در اين رستوران سرو مي شوند و مي توان گفت كه رستوران Alancha از رستوران هاي گران شهر استانبول است براي اينكه بتوانيد يك دل سير از خوردن غذاهايش لذت ببريد بايد بودجه كافي داشته باشيد.

رستوران Meze by Lemon Tree

از  ديگر رستوران هاي استانبول كه با سبكي مدرن غذاهاي سنتي تركي را سرو مي كند، رستوران Meze by Lemon Tree است كه در محيطي دنج و دوستانه و با پيشخدمت هايي خوش اخلاق از ميهمانان خود پذيرايي مي كند. يكي از دلايل محبوبيت رستوران Meze by Lemon Tree نزد گردشگران و مسافران تور استانبول، موسيقي سنتي تركي است كه در رستوران پخش مي شود.


برچسب: استانبول، تور استانبول، جاذبه هاي گردشگري استانبول، رستوران هاي استانبول، رستوران هاي معروف استانبول،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۲:۵۴ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی