آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

محبوب ترين و مشهورترين فستيوال هاي مالزي

جشنواره فرهنگي سنگاپور

جشنواره ها و رويدادها قسمت جدا نشدني سنگاپور مي باشد. سنگاپور جزيره بي نظير و فوق العاده چند فرهنگي مي باشد كه به همين علت داراي جشن هاي فرهنگي جالب و زيبايي مي باشد.آدم هاي متفاوت و رنگارنگي با تاريخ و فرهنگ متنوعي در اين جزيره در حال زندگي هستند كه تنها كافي است هر كدام از اين نژادها يك جشن ملي داشته باشد، آن موقع خواهيم ديد كه تمام طول سال در هر يكي دو ماه اتفاقات و رويدادهاي شاد و پر هيجاني دارد.

يكي از مهمترين و شادترين جشنواره هاي سنگاپور، جشن سال نوي چيني است كه در هر سال تاريخ آن تغيير مي كند وليكن معمولاً بين ژانويه و فوريه مي باشد. مهيج ترين قسمت اين جشن پر از رنگ و شادي، فانوس هاي بي شمار و بسيار زيادي است كه در خليج مارينا روي اسكله روشن مي كنند و به همراه كارناوال ها و نمايش هاي خياباني، اين خليج را غرق در شادي و نور و صدا مي كنند.

هندي ها در هر كجاي دنيا رقص و شادي و پايكوبي را از ياد نمي برند و بخش جدا نشدني از آنها به شمار مي رود. در سنگاپور هم هر ساله بين اكتبر و نوامبر يكي ديگر از رنگارنگ ترين فستيوال ها را در سنگاپور راه مي اندازند و با چراغ هاي زيبا، خيابان ها را غرق در نور و رنگ و بوي خوش مي كنند. بازارهاي بسيار زياد هندي ها در سنگاپور بهترين مكاني است كه درتور كوالالامپور سنگاپور مي توانيد تجربه نماييد.

 

فستيوال بين المللي خوراك شناسي مالزي

در كشور مالزي هر سال چندين جشنواره در زمينه هاي مختلف برگزار مي شود كه گردشگران و علاقه مندان به تور مالزي مي توانند از نزديك به فرهنگ ، رسوم و آيين هاي اين كشور آشنا شوند. براي نمونه يكي از پرطرفدارترين آنها فستيوال بين المللي خوراك شناسي مي باشد. در اين مطلب براي كسب اطلاعات بيشتر در باره اين فستيوال آژانس آرزوي آسمان آبي را دنبال كنيد.

فستيوال خوراك شناسي را مي توان از اصلي ترين رويدادهاي آشپزي در شهر كوالالامپور دانست كه براي اولين باز در سال 2001 ميلادي تاسيس شد. هدف اصلي فستيوال بين المللي خوراك شناسي اين بود كه تعداد زيادي از مردم امكان خوردن يك شام خوشمزه و ليذيذ را داشته باشند و از آن سال به بعد هر ساله برگزار مي شود و خيلي از توريستهاو مسافران تور مالزي در زمان برگزاري از آن ديدن مي كنند. فستيوال بين المللي خوراك شناسي از طرفي يك فرصت خوب براي بازاريابي آشپزان ماهر و درجه يك است از همين فقط آشپزهايي كه در خود كشور مالزي زندگي مي كنند اجازه شركت در فستيوال بين المللي خوراك شناسي را دارند.

 

فستيوال فانوس كوالالامپور مالزي

مالزي از كشورهاي توريستي در منطقه جنوب شرق آسيا مي باشد كه در سال ميزبان تعداد زيادي گردشگر از نقاط مختلف جهان مي باشد. هر ساله در اين كشور جشنواره هايي برگزار مي شود علاقه مندان به تور كوالالامپور با فرهنگ و آيين و رسم و رسومات اين كشور آشنا مي شوند. در ابن بخش مي خواهيم يكي از فستيوال هاي معروف مالزي به نام فتيوال فانوس را معرفي كنيم. جهت آشنايي بيشتر همراه با آژانس مسافرتي آرزوي آسمان آبي باشيد.

در فصل پاييز فستيوال هاي گوناگون و جالبي در كشور مالزي برگزار مي شود، از رويدادهاي هنري گرفته تا فستيوال هاي غذا و جشن هاي سنتي كه هر سال اجرا مي شود و طرفداران زيادي هم دارد. كشور مالزي به دليل تنوع زياد فرهنگي و نژادي كه دارد، از بهترين مكان ها براي كشف رويدادها و فستيوال هاي جذاب و ديدني مي باشد و توريستهاي زيادي را جذب خود مي كند. يكي از آنها فستيوال فانوس مي باشد كه در حقيقت يك جشن چيني است و به نام فستيوال ميانه نيز شناخته مي شود. اين رويداد در آخر فصل برداشت در كشور مالزي اجرا مي شود. جالب است كه برخي از خانواده ها اين جشن را به شكل شخصي در منزل خود اجرا مي كنند، با اين حال مسافران تور مالزي مي توانند در خيابان هاي اصلي شهر كوالالامپور حال و هواي خوب و جذاب فستويال فانوس را مشاهده كنند. اين فستيوال به غير از روشن كردن فانوس ، همراه با اجراهاي موسيقي و آتش بازي مي باشد كه سبب جذاب تر شدن آن شده است. در اين فستيوال به صاحبان زيباترين فانوس ها هم جوايزي اعطا مي شود.

 

 


برچسب: مالزي، تور مالزي، تور كوالالامپور سنگاپور، فستيوال هاي مالزي، بهترين فستيوال هاي مالزي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۴:۵۴ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی