آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

فستيوال بوفالو سواري تايلند

تايلند، يكي از كشورهاي توريستي در آسيا است كه در منطقه جنوب شرق اين قاره واقع شده است و از طبيعت زيبايي و شگفت انگيزي برخوردار است كه در كنار مكان هاي ديدني و تفريحي و معابد و مراكز خريدي كه دارد باعث شده تا روز به روز به تعداد مسافران آن اضافه شود. مردمان كشور تايلند داراي مذهب ها و آئين هاي مختلفي هستند و در سال مراسم ها و فستيوال گوناگوني در اين كشور برگزار مي شود كه در اين بخش آژانس مسافرتي آرزوي آسمان آبي قصد دارد به معرفي فستيوال بوفالو سواري تايلند بپردازد. جهت آشنايي با اين مراسم ما را همراهي كنيد.

بوفالو سواري يكي از سنت هاي قديمي در كشور تايلند است كه از 100 سال پيش تاكنون بعد از مسابقه انجام مي شود. فستيوال بوفالو سواري در كشور تايلند معروف است و جمعيت انبوهي براي تماشاي آن جمع مي شوند. ميدان مسابقه نزديك به صد متر مي باشد و مقابل سالن شهرداري چونبوري (Chonburi) واقع شده است. در اين فستيوال تماشاچيان به شكل تمسخر آميز به تشويق مي پردازند. گردشگران و مسافران تور تايلند كه براي ديدن اين فستيوال مي روند بهتر از ديدن آن تعجب نكنند كه چگونه بوفالوهاي غول پيكر مي توانند به اين سرعت بدوند. در كشور تايلند مسابقات و فستيوال هاي  مختلفي با گاوها برگزار مي شود، از جمله زيباترين بوفالو يا بوفالوآرايي و اجراي نمايش هاي تايلندي با همراهي بوفالوها مي باشد.

فستيوال-بوفالو-سواري-تايلند


برچسب: تايلند، تور تايلند، تور لحظه آخري تايلند، فستيوال هاي تايلند، فستيوال بوفالو سواري تايلند،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۰۵:۱۸ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی