آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

رستوران هاي باكو

باكو، معروف ترين شهر كشور آذربايجان است كه اخيراً بسيار پيشرفت داشته است. اين شهر داراي ديدني هاي بيشماري است  و امكانات تفريحي كه دارد باعث شده تا توجه خيلي از گردشگران و علاقه مندان به تور آذربايجان را به سمت خود بكشاند. هنگامي كه به اين شهر سفر مي كنيد حتما غذا خوردن و رفتن به يك رستوران با كيفيت، يكي از دغدغه هاي شما خواهد بود. از همين رو آژانس آرزوي آسمان آبي قصد دارد در اين مقاله رستوران هاي شهر باكو را به شما معرفي كند.

 

رستوران نارقيز (Nargiz Restaurant Baku )

رستوران نارقيز  يكي از رستوران هاي خوب در شهر باكو است كه در آن غذاهاي آذربايجاني، گرجستاني و روسي پخت مي شود. هزينه هاي غذاهاي اين رستوران به طور ميانگين 5 الي 10 مانات مي باشد. از بين همه غذاهاي خوشمزه‌ اين رستوران، به مسافران تور باكو و گردشگران پيشنهاد مي شود سوپ لوبيا، سالاد گرجستاني تازه، سالاد وينگرت، دولمه‌ي برگ مو و ساج را امتحان كنند. شما مي‌توانيد با قيمتي بسيار مناسب و با غذاهاي باكيفيت دوستانتان را در اين رستوران مهمان كنيد. دكوراسيون رستوران نارقيز بسيار زيبا است و ديوارهاي آن را با فرش، لوح‌ها و تصاويري آراسته‌اند كه نمايشگر زندگي مردمان محلي است.

رستوران-نارقيز-باكو

 

 رستوران وسبي

Wasabi Restaurant Baku

وسبي، رستوراني است در شهر باكو كه غذاهاي ژاپني و سوشي عرضه مي كند. در اين رستوران ميانگين هزينه هاي غذاها بين 20 الي 30 مانات مي باشد. يكي از غذاهاي معروف و خوشمزه اين رستوران وسبي كه به مسافران تور باكو پيشنهاد مي شود ان را امتحان كنند  رول كلمبيايي مي باشد. مواد اوليه‌اي كه براي تهيه‌ي سوشي در اين رستوران مورد استفاده قرار مي‌گيرد، از همان موادي است كه در ژاپن براي تهيه‌ي سوشي استفاده مي‌كنند. آن‌ها مواد اوليه‌ي سوشي را از دبي با كشتي به آذربايجان مي‌آورند. طعم سوشي‌هاي اين رستوران فوق‌العاده است. غذا تنها چيزي نيست كه اين رستوران را جزو بهترين‌ها كرده است؛ فضا و دكوراسيون رستوران هم درجه يك و زيبا است. شما حتي مي‌توانيد آشپزخانه و هنر سرآشپز را هم ببينيد.

رستوران-وسبي-باكو

 

رستوران منقل 

Manqal Restaurant Baku

رستوران منقل باكو ، غذاهاي سنتي آذربايجاني را پخت مي كند و  نرخ غذاهاي آن هم نسبتا مناسب است و با 10 الي 20 مانات مي توانيد غذاي دلخواهتان را سفارش دهيد و نوش جان كنيد. از ميان منوي رستوران منقل ، پيشنهاد مي شود كه قوتاب (ختاب) كدو تنبل را حتما امتحان كنيد. منقل رستوراني به سبك سنتي آذري است و خانواده‌ها و زوج‌ها مي‌توانند براي صرف قوتاب‌هاي متنوع و كباب به اين رستوران بيايند. غذاها در همان جايي پخته مي‌شود كه صندلي‌هاي مشتريان قرار دارد. گاهي اوقات موسيقي سنتي آذري به صورت زنده در رستوران به اجرا درمي‌آيد. رستوران منقل اغلب به قدري شلوغ مي‌شود كه كاركنان آن شما را به رستوراني كه در روبروي آن قرار دارد، هدايت مي‌كنند. اما اين رستوران ارزش آن را دارد كه در موقعي ديگر به آن سر بزنيد و غذاهاي لذيذ آن را از دست ندهيد. اين رستوران در كنار رستوران سحيرلي تنور قرار دارد و معماري آن دو مشابه هم است.

 


برچسب: آذربايجان، باكو، تور باكو، جاذبه هاي گردشگري باكو، رستوران هاي باكو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۲۴:۳۸ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی