آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

هزينه سفر به مالزي چقدر است؟!

قيمت تفريحات مالزي با توجه به سليقه و اينكه در چه رده سني هستيد متفاوت خواهد بود. مراكز تفريحي مالزي شامل موزه اسباب بازي پنانگ، پارك آبي سان وي لاگون، آكواريوم klcc كوالالامپور، بلنديهاي گتينگ مالزي، پارك دريايي پولائو پايار لنكاوي است كه براي هركسي نهايت لذت را به همراه خواهد داشت. براي اطلاع از قيمت پكيج ها، تورها و بليط هواپيما مالزي مي توانيد با مشاوران ما در آژانس مسافرتي آسمان آبي تماس حاصل فرماييد.قيمت تور مالزي با توجه به نوع پرواز، نوع هتل انتخابي و خدمات ارائه شده متغير خواهد بود. 

در تعطيلات نوروز و سال نو مردم در همه جاي دنيا با آداب و رسوم و سنت هاي خود به جشن و سرور و ديد و بازديد مي پردازند. مردم سرتاسر دنيا در تعطيلات سال نو چند روزي را از كارهاي روزمره دست مي كشند و به استراحت و تفريح مي پردازند. در سال هاي اخير بسياري از مردم تمايل پيدا كرده اند كه در تعطيلات سال نو از شهر و حتي كشور خود فاصله بگيرند و به شهرها و كشورهاي ديگر سفر كنند تا علاوه بر استراحت بتوانند از مكان هاي جديد و ديدني نقاط ديگر دنيا ديدن كنند، عده زيادي از مردم جشن سال نو را در جايي دور از محل زندگي خود برگزار مي كنند و تعطيلات خود را سپري مي كنند. از اين جهت در سال هاي اخير تورهاي داخلي و خارجي بسياري در سال نو و عيد نوروز برگزار مي شود تا علاقمندان بتوانند از آنها استفاده كرده و تعطيلاتي به ياد ماندني را براي خود و عزيزانشان رقم بزنند. مالزي هم كه در اين اواخر توانسته جزو بهترين مقاصد گردشگري دنيا باشد، يكي از جذاب ترين مكان ها براي سفر ايراني ها به شمار مي رود و هر ساله ايرانيان زيادي براي گردش و خريد و تفريح به اين كشور فوق العاده و زيبا سفر مي كنند. از طرفي به دليل مسافت نسبتاً زياد مالزي با ايران، بسياري سفر خود را براي سال نو برنامه ريزي مي كنند تا بتوانند هم از تعطيلات خود نهايت لذت را ببرند و هم با خيال راحت به گردش و تفريح در اين كشور بپردازند. آژانس آرزوي آسمان آبي تور مالزي نوروز 98 را با كمترين هزينه و بيشترين امكانات به مسافران خود ارائه مي دهد تا علاقمندان سفر به مالزي بتوانند تعطيلاتي رويايي و بسيار عالي را در سال نو تجربه نمايند. تعطيلات و جشن هاي ويژه خود در تور مالزي ويژه بهار را به آرزوي آسمان آبي بسپاريد تا با خيالي راحت و آسوده به خلق خاطراتي بي نظير بپردازيد.

مالزي از نظر آب و هوايي داراي يك فصل مي باشد. بنابر اين از بابت آب و هوا براي سفر به مالزي زمان خاصي نمي توان نام برد كه براي سفر مناسب نباشد. در زمان تعطيلات و جشنواره هاي خاص مالزي قيمت ها كمي بالاتر مي روند وليكن بهترين زمان براي سفر به مالزي محسوب مي شوند چرا كه جشنواره ها و تعطيلات در سطح كشور مالزي باعث تفريحات بيشتر و رويدادهاي فوق العاده اي مي شوند. چنانچه با تور اررزان مالزي به اين كشور زيبا و سرسبز سفر مي كنيد هم در نظر داشته باشيد كه در فصل گرم و مواقعي كه جشنواره اي در مالزي نيست، مي توانيد از مراكز ديدني و مراكز تفريحي ارزان تر استفاده نماييد. بنابر اين از هر نظري كه بخواهيد، براي سفر به مالزي زمان مناسبي مي باشد. 

اگر به ليست هتل هاي مالزي مراجعه كنيد متوجه تعداد زيادي از هتل هاي 4 ستاره و گروهي از هتل هاي سه ستاره مالزي خواهيد شد، زماني كه 5 ستاره ها هم به اين گروه اضافه شوند رزرو هتل خارجي سخت شده و نياز به يك متخصص براي انجام كليه امور مربوط به سفر و ارائه بهترين قيمت تور مالزي خواهيد داشت. قيمت هتل هاي مالزي با توجه به امكاناتي كه براي مسافران در تور مالزي فراهم مي‌كنند متفاوت است. شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر به ليست هتل‌هاي مالزي كه آژانس مسافرتي آسمان آبي تهيه كرده است مراجعه نماييد.

از بهترين و برترين هتل هاي مالزي مي توان به هتل جي اس ال (Hotel JSL)، هتل كنكورد كوالالامپور (Concorde Hotel Kuala Lumpur)، هتل گرند سيزن كوالالامپور (Grand Season Hotel Kuala Lumpur)، هتل رويال چولان كوالالامپور (The Royal Chulan Hotel Kuala Lumpur) و هتل سري پاسفيك (Seri Pacific Hotel) اشاره كرد.


برچسب: مالزي، تور مالزي، تور مالزي نوروز 98، قيمت تور مالزي، تور لحظه آخري مالزي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۳۱:۴۷ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی