آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

جشنواره آرد و تخم مرغ در اسپانيا

هر سال در نقاط مختلف دنيا، جشن ها و فستيوال هاي گوناگوني برگزار مي شود كه بيشتر آنها به جذب توريست و آشنايي آنها با فرهنگ و رسومات كشور ميزبان كمك زيادي مي كند. يكي از كشورهاي محبوب و توريستي در قاره اروپا، اسپانيا است كه با ديدني هاي تاريخي و مكان هاي تفريحي كه دارد در سال مقصد خيلي از گردشگران و مسافران تور اروپا مي باشد. مردمان اسپانيا نيز مانند ساير جاهاي جهان داراي عقايد و باورهاي مختلفي هستند كه بعضي از آنها با اجراي مراسم همراه است. يكي از فستيوال هاي معروف و پرطرفدار كه هر ساله در اين كشور برگزار مي شود، جشنواره آرد و تخم مرغ است. در ادامه براي آشنايي بيشتر همراه آژانس مسافرتي آرزوي آسمان آبي باشيد.

جشنواره آرد و تخم مرغ ريشه 200 ساله در اسپانيا كه هر ساله در قسمت شرق اين كشور برگزار مي شود و از آيين قديمي مردم است كه به اسم قديسي هاي بي گناه نيز مشهور است. گردشگران و مسافران زيادي براي تماشاي اين جشنواره مي آيند و به گونه اي است كه دو گروه از مجردين و متاهلين در اين جشن شركت مي كنند و با هم درگير مي شوند كه با آرد و تخم مرغ به هم حمله مي كنند. و در طول اين درگيري خيابان هاي شهر با آرد سفيد پوش مي شود و منظره زيبايي را ايجاد مي كند .


برچسب: اسپانيا، رويدادهاي اسپانيا، جشنواره هاي اسپانيا، جشنواره آرد و تخم مرغ اسپانيا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۲:۴۰ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی