آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

مكعب آبي پكن

شهر پكن، پايتخت كشور پهناور چين، يكي از شهرهاي توريستي اين كشور نيز مي باشد. البته در كنار سفرهاي گردشگري و توريستي، مسافران زيادي نيز براي كار و تجارت به اين شهر سفر مي كنند. اين شهر در سال 2008 ميزبان رقابت هاي المپيك بوده و به خاطر اين بازي ها سازه هاي جديد زيادي در آن ساخته شده است. يكي از اين سازه هاي زيبا "مكعب آب" مي باشد. اگر مي خواهيد با اين جاذبه ديدني شهر پكن بيشتر آشنا شويد با آرزوي آسمان آبي همراه باشيد.

مركز-ملي-ورزش-آبي-پكن

مركز ملي ورزش هاي آبي پكن، به منظور برگزاري مسابقات بين المللي المپيك، از سال 2003 شروع به ساخت شد و در سال 2008 به اتمام رسيد. اين بنا مساحتي بالغ بر 6 هكتار دارد و ارتفاع آن به 30 متر مي رسد. اين مجموعه از دو بخش اصلي تشكيل شده است، بخش استخرهاي بين المللي كه چهار رشته از بازي هاي المپيك 2008 در اين استخرها برگزار شده است و گنجايش 17 هزار تماشاگر را دارد، بخش ديگر آن پارك آبي سرپوشيده مي باشد كه در سال 2010 افتتاح شده است.

اين مركز شبيه به يك مكعب غول پيكر مي باشد و به خاطر همين موضوع به آن "مكعب آب" نيز مي گويند. به خاطر جلوگيري از تابش خورشيد و بخار شدن آب، اين مكعب به رنگ آبي ساخته شده است تا تابش خورشيد را انعكاس دهد. براي ساخت اين مجموعه از تكنولوژي هاي جديدي استفاده شده است تا هر چه بيشتر دوستدار محيط زيست باشد و انرژي بيشتري را ذخيره كند. اين سازه از جنس فولاد مي باشد و از 3000 بالشتك حبابي از جنس ETFE ساخته شده است كه در نوع خود در جهان بزرگ ترين مي باشد.

قسمت پارك آبي، شامل سرسره و استخرهاي متفاوتي مي باشد كه كودكان و بزرگسالان مي توانند از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر از آن استفاده كنند.

در طبقه چهارم مركز ملي ورزش هاي آبي پكن، در مساحت 200 متر مربعي يك سالن نمايش وجود دارد كه گنجايش 150 نفر را دارد و مي تواند فيلم هاي 3D را نمايش دهد. شما در طول اقامت خود در پكن، اگر خواستيد از اين مجموعه ديدن نماييد و يا در آن شنا كنيد مي توانيد با استفاده از حمل و نقل عمومي، اتوبوس و يا مترو، به راحتي به آنجا برويد.


برچسب: چين، پكن، جاذبه هاي گردشگري پكن، پارك آبي پكن، مكعب آبي پكن،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۳۱:۵۰ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی