آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

معرفي بهترين رستوران هاي دبي

دبي، يكي از شهرهاي توريستي امارات است كه در سالهاي اخير به يكي از مقاصد گردشگري محبوب تبديل شده است. در سفر به تور دبي مي توانيد انواع غذاهاي بين المللي را در بهترين رستوران هاي دبي نوش جان كنيد. دبي يكي از بهترين مقاصد گردشگري در دنيا است و به همين دليل است كه رستوران هايي سطح بالا دارد كه برخي از آنها شهرت جهاني دارند. در ادامه مطلب با آژانس مسافرتي آرزوي آسمان آبي همراه باشيد تا شما را با برخي از اين رستوران ها آشنا كنيم.

رستوران TOMO

رستوران ژاپني TOMO چشم اندازي شگفت انگيز از برج خليفه را از طبقه هفدهم به نمايش مي گذارد و بهترين غذاهاي ژاپني را براي ميهمانان خود سرو مي كند. از محبوبترين غذاهاي رستوران TOMO مي توان به مرغ سرخ شده ژاپني اشاره كرد كه از پر طرفدارترين غذاهاي رستوران است. در رستوران TOMO مي توانيد انواع پيش غذا و چاشني هاي ژاپني و همچنين دسرهاي لذيذي نظير كيك چاي سبز و بستني وانيلي را نوش جان كنيد.

رستوران Pierchic

اگر مي خواهيد در فضايي شيك و رمانتيك در سفر به تور دبي غذاي خود را نوش جان كنيد، رستوران Pierchic بهترين انتخاب است. بهترين غذاهاي دريايي را مي توانيد روي آب نوش جان كنيد و از چشم انداز زيباي اطراف لذت ببريد. افراد با هر سليقه اي مي توانند از اين رستوران بيرون بيايند زيرا علاوه بر غذاهاي دريايي، غذاهايي با انواع گوشت ها نيز در كنار پيش غذاهاي لذيذ سرو مي شوند.

 

رستوران Em Sherif

از رستوران هاي لبناني با چيدماني زيبا به سبك عثماني در شهر دبي، رستوران Em Sherif است كه منويي با تنوع غذاهاي سرد و گرم با مشهورترين غذا و سالاد هاي عربي را براي پذيرايي از ميهمانان خود در نظر گرفته است. انواع گوشت هاي كبابي، و دسرهايي نظير محلبيه با عطر بهارنارنج را مي توانيد در اين رستوران زيبا نوش جان كنيد.

رستوران Mythos Kouzina & Grill

يكي از رستوران هاي فوق العاده دبي با فضايي شبيه به غار رستوران Mythos Kouzina & Grill است كه منويي متنوع از غذاهاي اصيل و دريايي و انواع پيش غذا و دسرها را دارد. تمام غذاهاي در اين رستوران با بهترين كيفيت و طعمي عالي سرو مي شوند.

رستوران 101 Dining Lounge and Bar

يكي از بهترين رستوران هاي شهر دبي با چشم اندازي از دريا و نورپردازي خيره كننده، رستوران 101 Dining Lounge and Bar است كه داراي دو فضاي بسته و باز مي باشد. رستوران داراي دكوراسيوني شيك و جذاب و البته غذاهايي نسبتا گران است كه مطمئنا ارزش هزينه كردن را دارد.

رستوران Fish Beach Taverna

در ساحل دريا و پس از مسيري سنگفرش شده و زيبا به رستوران Fish Beach Taverna مي رسيد كه با ميز و صندلي هاي سفيد و ريسه هاي زيبا ميزبان شما در سفر به تور دبي مي باشد و در اين رستوران مي توانيد در حاليكه پاهاي خود را در شن ها فرو برده ايد و صداي امواج دريا را مي شنويد، غذاي خود را نوش جان كنيد.


برچسب: دبي، تور دبي، تور دبي نوروز 98، رستوران هاي دبي، بهترين رستوران هاي دبي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۳۹:۲۶ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی