آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

سفر يك روزه به ونيز ممنوع شد؟

ونيز شهري زيبا و توريستي در ايتاليا است كه براي زندگي بر روي آبش به شهرتي جهاني دست يافته است. ونيز كه يكي از زيباترين و رويايي ترين مقاصد گردشگري در سراسر دنيا به شمار مي رود مي تواند در لحظه به لحظه سفر، خاطرات فراموش نشدني را براي مسافران و گردشگران تور ونيز رقم بزند. متاسفانه به دليل تعداد بسيار بالاي گردشگراني كه روزانه از اين شهر بازديد مي كنند، خسارات و مشكلاتي براي آن پيش آمده كه دولت براي جبران آن تصميم به تصويب قانون ممنوعيت سفر يك روزه به ونيز را گرفته است. در ادامه با آژانس مسافرتي آرزوي آسمان آبي در ارتباط باشيد تا جزئيات اين قانون جديد را در اختيارتان قرار دهيم.

اكثر گردشگراني كه سفر يك روزه به ونيز دارند، هتلي رزرو نمي كنند و حتي در رستوران ها غذا نمي خورند و غذاي خود را به همراهشان مي آورند و در نهايت هيچ پولي را در اين شهر خرج نمي كنند. قانوني سخت براي توريست ها اما مفيد براي سلامت شهر ونيز، قانوني است كه مانع از سفر يك روزه توريست ها به اين شهر مي شود و باعت مي شود تا از هجوم گردشگران يك روزه به ونيز كاسته شود. طبق اين قانون تنها افرادي مي توانند از ونيز بازديد كنند كه اتاقي در هتل براي خود رزرو كرده باشند.

البته هنوز نيز مشخص نيست كه چگونه مي شود اين قانون را اجرايي كرد اما ونيز تنها 60 هزار نفر جمعيت دارد كه اين تعداد نمي توانند جوابگوي گردشگراني باشند كه روزانه براي بازديد از اين شهر زيبا به ونيز سفر مي كنند. قوانين ديگري نيز در ونيز وضع شده كه از جمله آنها مي توان به ممنوعيت نشستن روي فواره ها، پوشيدن لباس هاي مناسب و ممنوعيت غذا دادن به پرندگان اشاره كرد، از ديگر قوانين در حال بررسي، اجباري بودن ثبت نام توريست ها قبل از سفر به ونيز است و سرپيچي از هركدام از اين قوانين مجازات و جريمه هايي را به همراه خواهد داشت.


برچسب: ونيز، تور ونيز، اخبار گردشگري، آژانس مسافرتي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۱۰:۰۷ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی