آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

ميدان عقاب در لنكاوي

لنكاوي ، شهري است كه هر كسي به تور پاييز 97 مالزي سفر مي كند پيشنهاد مي شود يكبار هم كه شده از آن ديدن كند، لنكاوي از مهمترين شهرهاي توريستي در كشور مالزي است كه جاذبه هاي گردشگري زيادي دارد به طوري كه مسافران مي توانند روز خود را خيلي عالي در آن بگذراند. از جمله مكان هاي ديدني در لنكاوي كه مورد توجه بسياري از توريستها و علاقه مندان به تور مالزي است ميدان عقاب لنكاوي است كه مجسمه ي بزرگ از يك عقاب مي باشد و تبديل به نماد اين شهر شده است   در ادامه براي كسب اطلاعات بيشتر همراه با آژانس آرزوي آسمان آبي باشيد.

در لنكاوي، عقاب از خيلي جهات حائز اهميت مي باشد به گونه اي كه نام جزيره نيز از همين پرنده برداشته شده است. ميدان عقاب لنكاوي، در نزديكي لنگرگاه قايق هايي كه در كوا است واقع شده است، ميدان عقاب را در لنكاوي به نام "داتاران لانگ" مي نامند و از اصلي ترين جاذبه هاي ديدني در اين شهر است، مجسمه اين عقاب به رنگ قرمز روشن مي باشد و طوري ساخته شده كه آماده براي پرواز است.

يكي از علت هاي گذاشتن اين اسم، قرار داشتن مجسمه بزرگ عقاب در اين ميدان است، به غير از اينها وجود بركه ها و منظره هاي زيبا و همچنين وجود پل ها و تراس هاي سر بسته به ويژه نورپردازيهاي جذاب در شب و ... همه دست به دست هم به زيبايي هاي آن اضافه كرده اند و در طي سال توريستها و مسافران تور مالزي را به سمت خود جذب مي كند.


برچسب: مالزي، تور مالزي، تور پاييز 97 مالزي، جاذبه هاي توريستي لنكاوي، ميدان عقاب لنكاوي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۲۴:۰۳ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی