آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

تفريحات آبي گوا

تفريحات آبي گوا

گوا با وجود جاذبه هاي گردشگري هند يكي از زيبا ترين و هيجان انگيز ترين شهر هاي اين كشور است و طرفداران بسيار زيادي دارد. وجود سواحل زيبا كه اگر حتي يك بار آن را تجربه كرده باشيد محال است كه نخواهيد دوباره به گوا سفر كنيد. تفريحات آبي در گوا واقعا شگفت انگيز است و با وجود آبهاي زلال و سواحل شني و ماسه هاي طلايي براي ورزش هاي آبي بسيار مناسب است و مسافران تور گوا پاييز 97 مي توانند بهره مند شوند. با آژانس مسافرتي آسمان آبي همراه باشيد تا در ادامه به جزييات تفريحات آبي در گوا بپردازيم و اماكن مختلف آن را معرفي كنيم.

ني بوردينگ

براي انجام ني بوردينگ بر روي يك تخته با زانو مي نشينيد و به كمك قايق موتوري بر روي آب ها كشيده مي شويد و اين يكي از هيجان انگيزترين و بهترين تفريحات آبي در گوا محسوب مي شود كه بدون در نظر گرفتن شرايط سني، مي توان اين تفريح را انجام داد. البته كه معمولا بزرگسالان در پي اين تفريح هستند. بهترين مكان براي آن سواحل تفريحي گوا، ساحل كندوليم، ساحل موبور و ساحل راجباگا مي باشد.

 

ويك بوردينگ

اين ورزش هم مانند ورزش قبلي است فقط با اين تفاوت كه در ويك بوردينگ به جاي نشستن بر روي تخته بايد روي آن ايستاد و نيازي نيست كه بر روي تعادل زيادي تمركز كنيد. معمولا اين ورزش را در حد فاصل ماه اكتبر تا مي  (مهر تا ارديبهشت) انجام مي دهند و مانند ني بوردينگ و  بهترين مكان براي انجام اين كار ساحل كندوليم، ساحل مابور و ساحل راجباگا مي باشد.

قايق سواري و كاياكينگ
براي قايق سواري روي آب هاي بسيار زلال در گوا و پارو زدن در ميان جنگل هاي كرنا، تالاب ها و خليج هاي كوچك كاياكينگ را به شما مسافران تور گوا پيشنهاد مي كنيم! كاياكينگ يكي از مفرح ترين تفريحات آبي در گوا است و بهترين زمان براي آن اكتبر تا مي (مهر تا ارديبهشت) است. براي انجام كاياكينگ مي توانيد به ساحل پالولم، ساحل دونا پائولا و ساحل هولانت برويد. اين قايق ها گنجايش دو نفر را دارند قايق ها داراي دو صندلي جلو و عقب هستند.

باد سواري

اين ورزش هيجايي و جالب تلفيقي از دو حركت موج سواري و بادبان راني است و  براي انجام آن بر روي تخته اي مي ايستيد و بادي كه به بادبان مي خورد باعث حركت شما مي شود. براي انجام اين ورزش بهترين زمان ژانويه تا مارس (دي تا اسفند) و بهترين مكان ساحل دونا پائولا، ساحل بوگمالو، ساحل باگا مي باشد. پيشنهاد مي كنيم اگر قرار است به سراغ اين تفريح آبي برويد صبح زود را انتخاب كنيد زيرا نسيم دريا ملايم تر است و هم چنين ترجيحا در روزهاي باراني براي اين ورزش به دريا نرويد.


برچسب: گوا، تور گوا، تور گوا پاييز 97، مكان هاي تفريحي گوا، تفريحات آبي گوا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۶:۰۹ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی