آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

پارك ملي مارماريس

پارك ملي مارماريس يكي از معروفترين جاذبه هاي گردشگري تركيه مي باشد كه در سال 1996 با منابع زيباي طبيعي، فرهنگي و تفريحي در جنوب غربي تركيه افتتاح شد. اين پارك با مساحت نزديك 29 هكتار در 6 كيلومتري شهر مارماريس قرار دارد و پناهگاه جانوران و گياهان متنوع و زيباست و همچنين از اصلي ترين مكان هاي ديدني مارماريس مي باشد كه در سال توريستهاي زيادي را جذب خود مي كند. براي آشنايي بيشتر همراه آرزوي آسمان آبي باشيد.

پارك ملي مارماريس مكان هاي محافظت شده زيادي دارد و خط ساحلي متفاوتش نقش مهمي را در قايق سواري گردشگران به سمت سواحلش دارد. در حاشيه پارك مارماريس سواحل زيبا، آرام و بكري هست كه به جزيره سنت (Cennet) هم نزديك هستند و در آن مي توانيد پيكنيك برپا كنيد،كمپ بزنيد و يا در تورهاي سافاري اسب شركت كنيد. پارك ملي مارماريس بيشتر ازهمه با كاج هاي سرخ پوشيده شده و درختان «سويت گام» هم  در نواحي مشخص آن به چشم مي خورند. درختان كاخ سرخ، صنوبر، چنار و سرو دست در دست هم چشم انداز زيباي اين پارك ملي را در دره به وجود آورده اند. درختان ديگري هم مثل زيتون وحشي، بج، سوماق، اقاقيا و … در سرتا سر اين پارك تماشايي پراكنده شده اند كه به مسافران تور مارماريس پاييز 97 پيشنهاد مي شود حتما از اين پارك ديدن نمايند.

در گوشه اي از پارك ساحل آرام و زيبايي هست كه مي توانيد در ميان امواج نيلگونش شنا كنيد و يا مدتي را در ساحل آرامش بخشش استراحت كنيد. اين پارك آنقدر بكر است كه هيچ غذاخوري يا رستوراني در آن پيدا نمي شود پس اگر مي خواهيد مدت زيادي در آن بمانيد حتما همراه خود غذا و خوراكي داشته باشيد. اگر از گردشگران هميشگي مارماريس نيستيد و به دنبال تجربه هاي تازه و چالش برانگيزيد اين پارك جايي عالي براي گشت و گذار است. براي رفتن به آنجا اول بايد به مركز شهر مارماريس برويد و از آنجا سوار تاكسي هاي صورتي رنگ شويد و بعد از 10 دقيقه رانندگي در جلوي ورودي پارك پياده شويد. پارك ملي مارماريس حيات وحش گسترده و متنوعي هم دارد در كنار بزهاي وحشي پستانداراني مثل خرس، روباه، خوك، سنجاب قرمز، راسو، جوجه تيغي، سياهگوش، سمور، شغال و … هم در پارك هستند. مطمئنا با رفتن به اين پارك زيبا تنوع پرندگان هم برايتان جالب است، به جز عقاب و كركس پرندگان مهاجر زيادي هم گاه و بيگاه به اينجا مي آيند تا تنوع پرندگان را بيشتر از گذشته كنند.


برچسب: مارماريس، تور مارماريس، تور مارماريس پاييز 97، جاذبه هاي گردشگري مارماريس، پارك ملي مارماريس،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۴۳:۲۹ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی