آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

ميدان جوانان 19 مي مارماريس

مارماريس، منطقه‌اي است در مجاورت درياي مديترانه و اژه كه با كوهستان‌هاي زيبا محصور شده است. اين شهر در جنوب غربي تركيه بوده و قدمت آن به شش قرن پيش از ميلاد مسيح بازمي‌گردد. مارماريس بواسطه داشتن آب و هواي مديترانه اي در زمستان نيز داراي هواي معتدل بوده و امكان شنا كردن در درياي آن وجود دارد. در اين شهر زيبا انواع تفريح و سرگرمي ها را مي توانيد پيدا كنيد، از پارك آبي و غواصي و گشت كشتي گرفته تا قدم زدن در خيابان ها و آشنايي با زندگي و فرهنگ مردم محلي. آرزوي آسمان آبي قصد دارد امروز شما را با يكي از مناطق فرهنگي و زيباي مارماريس يعني ميدان جوانان 19 مي آشنا كند. به شما پيشنهاد مي كنيم تا در سفر خود به تور مارماريس حتما از اين مكان ديدن كنيد.

ميدان جوانان 19 مي مارماريس يك مركز اجتماعي است كه در نزديكي ايستگاه دولموش قرار دارد و دسترسي به آن آسان است. فواره‌هاي رقصان نيز در اين ميدان قرار دارد كه تماشاي آن مخصوصا شب ها و با نورپردازي رنگي و اجراي موسيقي بسيار لذتبخش خواهد بود؛ شما در اين ميدان همچنين مي‌توانيد مجموعه‌اي از رستوران‌ها، فروشگاه ها، اجراهاي موسيقي زنده و فعاليت‌هاي فرهنگي را يكجا داشته باشيد. در تمامي رستوران‌هاي اطراف ميدان جوانان 19 مي مارماريس، از شما با آغوش باز استقبال خواهد شد. دور و اطراف اين ميدان بزرگ و زيبا مملو از افراد دوست‌داشتني و پرانرژي محلي است، به طوري كه دوست داريد هر روز عصر براي گذراندن لحظاتي پر از آرامش و نوشيدن يك نوشيدني به اين ميدان بياييد.


برچسب: مارماريس، تور مارماريس، تور، جاذبه هاي گردشگري مارماريس، ميدان جوانان 19 مي مارماريس،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۵۹:۵۶ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی