آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

آسياب هاي بادي بدروم

بدروم يكي از شهرهاي ساحلي معروف كشور تركيه مي باشد كه يكي از بهترين مقاصد گردشگران براي لذت بردن از زيبايي هاي و سواحل درياي اژه مي باشد. اگر در تور بدروم خود به دنبال بهترين مكان براي تماشاي منظره زيباي دريا و لذت بردن از غروب خورشيد مي باشيد با آرزوي آسمان آبي همراه باشيد.

يكي از جاذبه هاي توريستي شهر بدورم، آسياب هاي بادي آن مي باشد كه در ناحيه اي ميان خليج گومبت و خليج بدروم بر فراز تپه هايي قرار گرفته است. اين آسياب هاي بادي كه تعداد آن ها 8 عدد مي باشد، متعلق به قرن 18 ام مي باشند و در قديم براي تبديل گندم به آرد استفاده مي شده است و آرد مورد نياز مردم شهر بدروم را تأمين مي كرد.

با اين كه آسياب هاي بادي بدروم ساخته شده از سنگ، قديمي و مهم مي باشند، توجه زيادي به آن ها نشده است و بسياري از آن ها تخريب شده اند و يا بر روي آن ها يادگاري نوشته شده است. به همين دليل كار بازسازي و مرمت اين آسياب هاي شروع شده و در حال حاضر يكي از اين 8 آسياب به طور كامل بازسازي شده است و براي بازديد گردشگران باگشايي شده است. براي توسعه اين جاذبه ي گردشگري تاريخي و مجموعه آن در نظر هست كه رستوران و استراحت گاه هايي نيز در اطراف آن ها احداث شود.

در كنار بازديد از اين جاذبه هاي تاريخي، اين تپه ها مكاني فوق العاده براي تماشاي درياي اژه و شهر بدروم مي باشد و مي توانيد از درخشش غروب خورشيد، دريا و باد لذت برد.


برچسب: بدروم، تور بدروم، تور، جاذبه هاي گردشگري بدروم، آسياب هاي بادي بدروم،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۱۳:۱۳ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی