آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

دانستني هاي مهم درباره تور تايلند

تور تايلند - Thailand Tour

اگر كه سفر با تور تايلند را انتخاب كرده ايد، نيازمند آشنايي بيشتر و بهتر با اين كشور و شناخت دقيق تر آن هستيد. تايلند نام كشوري در شبه جزيره هند و چين واقع شده و در جنوب شرقي آسيا مي باشد. اين كشور از شمال با برمه و لائوس، از شرق با لائوس و كامبوج، از جنوب با مالزي و خليج تايلند و از غرب با برمه و درياي آندامان همسايه مي باشد. زبان رسمي اين كشور، تايلندي است. پايتخت و همچنين پرجمعيت ترين شهر آن، بانكوك مي باشد و حدوداً 95% مذهب مردم بودايي است. نام تايلند در زبان مردم محلي گرفته شده از دو كلمه THI و LAND است كه به معني سرزمين حوري نيز است.
معابد بودايي بخش جدايي ناپذير از فرهنگ مردم كشور تايلند مي باشد كه البته نقش به سزايي در صنعت گردشگري نيز ايفا مي كنند. علاوه بر اين، تايلند به دليل جزاير پر تعداد با سواحل شني بسيار جذاب و شن هاي طلايي رنگش و همينطور غذاهاي خياباني شهرت جهاني دارد. 
بانكوك، پوكت و پاتايا و استان كرابي، مهمترين و بهترين مقصدهاي سفري تايلند هستند كه در ميان گردشگران از محبوبيت بسيار بالايي بهره مند هستند. بهتر است زمان سفرتان به تايلند را گونه اي برنامه ريزي كنيد كه در زمان جشنواره ها و فستيوال هاي جذاب كشور، در آنجا باشيد. 

 

⌛ تور لحظه آخري تايلند

چنانچه به دنبال پكيج هاي ويژه تور تايلند هستيد، انتخاب آفرهاي دقيقه 90 بهترين گزينه براي شما خواهد بود. قيمت بليط به همراه رزرو هتل و پرواز با بهترين ايرلاين ها را از آژانس آسمان آبي بخواهيد. سفر به كشور توريستي تايلند با تور تركيبي  تور تايلند تابستان 97 مي تواند يكي از بهترين و خاطره انگيزترين سفرهاي شما باشد.

🗽 جاذبه هاي گردشگري بانكوك

مكان هاي ديدني بانكوك به اندازه اي رنگارنگ و متنوع و زيبا هستند كه هر ساله ميليون ها گردشگر و توريست به آنجا سفر مي كنند تا از نزديك آنها را مشاهده نمايند. مكان هاي توريستي و ديدني تايلند بسيار زياد و متنوع است كه مي توانيد با مراجعه به صفحه جاذبه هاي گردشگري تايلند به صورت دقيق تري با آنها آشنا شويد.
شهربازي دريم ورد، معبد وات فو يا بوداي خوابيده، سافاري و دنياي وحش، بازار شناور دامنون سادوآك، بازار شبانه پات پونگ، باغ وحش دوزيت، شهر تاريخي آيوتايا، مزرعه تمساح، باغ رز، مجسمه بوداي زمردين و مجموعه كاخ پادشاهي از نمونه هاي مكان هاي ديدني بانكوك هستند. 

 

☁ ☀ آب و هواي تايلند

با وجود نزديك بودن به خط استوا، تايلند در تمام طول سال، داراي آب و هواي گرم و مرطوب، با درجه حرارتي نسبتاً ثابت مي باشد. فصل هاي خشك و بدون باران از ماه نوامبر تا آوريل و فصل هاي باراني از ماه مه تا اكتبر به طول مي انجامد، وليكن در طول ماه هاي باراني، رگبار عصرگاهي به جاي بارش هاي مداوم در بسياري از روزها، امري عادي به شمار مي رود. 

 

🕑 بهترين زمان براي سفر به تايلند

مي توان با قاطعيت گفت كه هيچ زمان نا مناسبي براي رفتن به كشور تايلند وجود ندارد و در تمامي فصول سال، براي گردشگران و توريست ها جذابيت دارد. وليكن اگر كه به دنبال اين هستيد كه بهترين زمان سفر براي گشت و گذار و ديدن اين كشور را بدانيد، مي توان گفت كه ماه ژانويه (12دي الي 12 بهمن) بهترين زمان ممكن است. در اين مدت زمان، هواي كل كشور خوب و متعادل مي باشد. احتمال كمي وجود دارد كه باراني بيايد. آب و هواي خنك در شمال كشور سبب مي شود تا شرايط جوي مناسبي به وجود بيايد و همچنين تمام سواحل جنوبي كشور از گرماي آفتاب لذت ببرند.

 

🎁 مراكز خريد و سوغات تايلند

فروشگاه هاي خياباني در سراسر شهر بانكوك منبع بسيار مناسبي و خوبي براي خريداري سوغاتي هاي ارزان و در عين حال جالب هستند. اگرچه در تايلند محصولات بسيار خوبي براي خريد و سوغات وجود دارد و براي بينندگان و خريداران بسيار جذاب هستند، اما مهمترين نكته اي كه بايد بسيار توجه كنيد اين است كه در هنگام خريد كاملاً بايد مراقب باشيد، چرا كه به همان ميزان كه اجناس زيبا و عالي وجود دارد، چندين براير نيز اجناس تقلبي و فيك وجود دارد كه به جاي جنس مرغوب و اصلي به مسافران فروخته مي شود. 

از سوغاتي هاي بسيار معروف تايلند مي توان به ظروف مخصوص تايلند، شيريني خائو لام تايلندي، ابريشم و كتان تايلندي، جواهرات تايلند، فيل ها و مجسمه هاي بودا تايلند و ادويه تايلندي اشاره كرد.

 

💲 قيمت تور تايلند

هزينه تور تايلند با توجه به شهري كه مي خواهيد از آنجا سفر كنيد متفاوت است، به عنوان مثال تور تايلند از شيراز يا تور تايلند از مشهد با قيمت متفاوتي نسبت به تور تايلند از تهران انجام خواهد گرفت. همچنين مقصدي كه انتخاب مي كنيم نيز، در قيمت تور تأثير گذار مي باش. تور بانكوك با تور پوكت در يك رنج قيمت نيستند. 

 

🛌 رزرو هتل تايلند

قيمت هتل در تايلند به دليل تنوع هتل هاي تايلند بسيار متنوع مي باشد، از لوكس ترين هتل هاي 5 ستاره در بانكوك تا مسافرخانه هاي ارزان قيمت همگي در اين شهر يافت مي شوند. قيمت هتل در بانكوك با توجه به پكيج انتخابي تور تايلند مشخص مي شود. شما مي توانيد بدون هيچ نگراني با انتخاب يكي از پكيج هاي تور تايلند از آژانس آسمان آبي خود را از رزرو هتل و رزرو بليط هواپيما راحت كنيد. 
آژانس آسمان آبي مجري مستقيم تور تايلند با ارائه بهترين پكيج هاي مسافرتي بهترين خاطره را براي تهيه سفرنامه بانكوك، پوكت، پاتايا و سامويي براي شما به ارمغان خواهد آورد.


برچسب: تايلند، تور تايلند، تور لحظه آخري تايلند، جاذبه هاي گردشگري تايلند، هتل هاي تايلند،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۲۸:۴۳ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی