آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

دانستني هاي تركيه

تركيه مهد فرهنگ و پايتخت تمدن و نقطه ي اتصال دو قاره ي آسيا و اروپا مي باشد. از آغاز تاريخ، سرزمين آناتولي جزو سرزمين هاي اوليه بوده كه مهاجرت اقوام مختلف با فرهنگ هاي مختلف به آن انجام مي شده است. امپراطوري هاي مختلفي از سومري ها تا هيتي ها و بيزانس و سلجوقي و عثماني زماني در داخل مرزهاي تركيه حكمراني كرده اند. 

آنكارا پايتخت تركيه است. در سال 1923 با تاسيس جمهوري تركيه يك حكومت دموكراتيك پايه گذاري شد. دو تنگه ي بسفر و Dardanelles آب هاي اين سرزمين با شكوه را كه با درياي سياه، مديترانه و اژه احاطه شده است، به يكديگر متصل مي كنند و مانند پل ارتباطي اراضي اين منطقه مي باشند.

در غرب تركيه ، يونان و گرجستان و در شرق آن آذربايجان و ارمنستان و در جنوب آن ايران و عراق و سوريه از همسايگان مرزي اين كشور هستند. اعضاي سازمان هاي مختلف بين المللي از جمله سازمان ملل متحد، شوراي اروپا، سازمان پيمان آتلانتيك شكالي، سازمان همگاري اقتصادي درياي سياه و سازمان كشورهاي اسلامي براي رشد و توسعه به طور مداوم دراين كشور كنفرانس هايي برگزار مي كنند.

اين كشور از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب در هر گوشه داراي ثروت هاي زيادي است. تركيه داراي الگوهاي آب و هوايي متنوعي است. مناطق مختلف تركيه شرايط آب و هوايي مختلفي دارند. آب و هواي اين كشور از هفت منطقه آب و هوايي تشكيل شده و در يك روز ممكن است شرايط مختلفي از نظر آب و هوايي را تجربه كند.

آژانس مسافرتي آسمان آبي تورهاي پائيز 97 تركيه را با بهترين خدمات براي مسافران عزيز در نظر گرفته است.


برچسب: تركيه، تور تركيه، تور تركيه پائيز 97، تور لحظه آخري تركيه، آژانس مسافرتي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۱۵:۴۹ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی