آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

رستوران آبشاري ويلا اسكودرو در فيليپين

در دنيا مكان هايي طبيعي بسياري وجود دارد كه خيلي از آنها براي بيشتر مردم ناشناخته شده هستند . بسياري از جاذبه هاي طبيعي در كنار بناهايي كه به دست انسان انجام شده است زيباترين جاذبه هاي توريستي را تشكيل ميدهند. در اين بخش آژانس آرزوي آسمان آبي قصد دارد تا به معرفي يكي از اين منطقه ها به نام ويلا اسكودرو بپردازد كه از جاذبه هاي توريستي فيليپين مي باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر همراه ما باشيد.

ويلا اسكودرو ، يك رستوران آبشاري است در فيليپين كه در شهر سن پابلو واقع شده است كه بسيار مشهور است و در كنار آبشاري در كشور فيليپين واقع شده است . در اين رستوران غداها بر روي ميزهايي سرو مي شوند كه نزديك به آبهاي كريستالي است كه از آبشار به سمت پايين مي آيد. لازم به ذكر است ميزهايي كه در اين رستوران استفاده مي شود همگي از جنس بامبو مي باشد. غذا خوردن در اين رستوران يك تجربه عالي و زيبا را به شما مي دهد اين در حالي است كه آب پاك چشمه در زير پاهايتان است و افشانه هاي آب در فضا پخش هستند. بد نيست بدانيد كه آب اين آبشار معدني نيست و از سد لاباسين سرچشمه مي گيرد. اين مجموعه علاوه بر رستوران نيز از اقامتگاه و موزه، باغ گياه شناسي و قايق گردشگري برخوردار است.

رستوران-آبشار-ويلا-اسكودرو-فيليپين


برچسب: فيليپين، تور فيليپين، جاذبه هاي توريستي فيليپين، آژانس مسافرتي، رستوران آبشاري ويلا اسكودرو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۶:۱۲ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی