آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

آشنايي با فرودگاه پالكوو سنت پترزبورگ

Pulkovo Airport

فرودگاه پالكوو  در طي يكسال در سال 1932 ميلادي ساخته و افتتاح شد. اين فرودگاه تا قبل از سال 2010 ميلادي بيشتر در زمينه پروازهاي محلي فعاليت داشت كه از آن به بعد پروازهاي بين المللي نيز به اين فرودگاه اضافه شده و منجر به اضافه شدن پايانه اي جديد به ناوگان آن شد. فرودگاه پالكوو  در قسمت شمال غربي روسيه قرار دارد و در 23 كيلومتري از مركز شهر در جنوب ميدان پالاس واقع شده است . براي آشنايي بيشتر با اين فرودگاه همراه با آژانس آرزوي آسمان آبي باشيد.

فرودگاه پالكوو  با كد ياتا LED و كد ايكائو  ULLI شناخته مي شود و در حال حاضر يكي از پرترددترين فرودگاه هاي روسيه بعد از فرودگاه هاي مسكو با سيزده ميليون مسافر در طي سال مي باشد كه مسافران تور سنت پترزبورگ مي توانند هنگام سفر به اين شهر از آن بازديد كنند.

فرودگاه-پالكوو-سنت-پترزبورگ-روسيه

 

نحوه ساختاري ترمينال هاي فرودگاه پالكوو  سنت پترزبورگ به چه شكلي مي باشد؟

در فرودگاه پالكوو  سنت پترزبورگ يك پايانه قرار دارد كه براي پروازهاي داخلي و خارجي مي باشد و جاي 2 پايانه قبلي را گرفته است. اين پايانه از سال 2013 ميلادي فعاليت كاري خود را شروه كرده است و ظرفبت 17 ميليون مسافر در طول يك سال را دارد. ساختمان آن در چهار طبقه ساخته شده است و از 88 پيشخوان پزيرش مسافر و 17 درب خروجي و همچنين از  110 جايگاه محل توقف هواپيما تشكيل شده است.

فرودگاه-پالكوو-سنت-پترزبورگ

 

حمل و نقل در فرودگاه فرودگاه پالكوو  سنت پترزبورگ چگونه است؟

براي استفاده از تاكسي هاي فرودگاه ابتدا مسافران بايد در طبقه اول ساختمان در بخش سالن پرواز ورودي رسيد تهيه كنند و بعد مبلغ مورد نظر را به راننده تاكسي پرداخت كنند. از طرفي اتوبوس هاي فرودگاه به منظور منتقل كردن مسافران وجود دارند كه در خط متفاوت اتوبوس 39x، 39 و ميني ون شماره K39 در بين نزديكترين ايستگاه متروي مسكو به فرودگاه و برعكس قرار دارند. براي استفاده از قطار نيز نزديك ترين آن به فرودگاه تقريباً پانزده دقيقه پياده راه است و به راحتي مي توانيد به آن دسترسي پيدا كنيد.

فرودگاه-پالكوو-روسيه


برچسب: روسيه، سنت پترزبورگ، تور سنت پترزبورگ، آژانس مسافرتي، فرودگاه پالكوو سنت پترزبورگ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۳۰:۰۴ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی