آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

شهر پوتراجايا كوالالامپور(Putrajaya)

پوتراجايا نام شهري است در جنوب كوالالامپور كه به عنوان يك شهر برنامه ريزي شده و پايتخت اداري كشور مالزي محسوب مي شود. به دليل شلوغي شهر كوالالامپور كه بزرگترين شهر مالزي است چند تا از اداره هاي دولتي به شهر پوتراجايا منتقل شده اند از اين رو سبب شده تا پايتخت ستادي  مالزي حساب شود و جزو يكي از سه قلمرو فدرال مالزي نيز قرار گيرد.در ادامه همراه آژانس مسافرتي آرزوي آسمان آبي باشيد.

 

معني نام پوتراجايا تشكيل شده از دو كلمه پوترا به معني فرزند و جايا به معني موفقيت است كه در اصطلاح به شهر قانون مشهور است و ازجاذبه هاي گردشگري كوالالامپور در مالزي تبديل گشته است.

 

شهر پوتراجايا تنها 14 سال قدمت تاريخي دارد  و در سال 1966 به فرمان نخست وزير سابق مالزي به نام مهاتمير محمد بر پايه ي مولتي مديا ساخته شد. مسافت اين شهر با كوالالامپور حدود 25 كيلومتر است و در مسير فرودگاه KL  قرار دارد .

 

 زيبائي هاي شهر پوتراجايا بي نظير است و تركيبي از معماري اسلامي با معماري مدرن غربي است و از لحاظ اداره ي سيستم هاي شهري  به يك شهر  پر نظم و انضباط و هوشمند تشبيه شده است. همين امر سبب شده كه گردشگران زيادي هنگام سفر در تور كوالالامپور، از اين شهر بازديد كنند.

شهر پوتراجايا يك پايتخت سياسي در مالزي حساب مي شود و اكثر كارمندان اداري و دولتي در همين شهر زندگي مي كنند. در شهر پوتراجايا وسايل نقليه  خيلي راحت و روان بدون توقف عبور مي كنند و در شهر اثري از ترافيك نيست، از طرفي وجود خيابان هاي پهن و زيبا و حتي در بعضي از مكان ها، خيابانها سنگ فرش شده، زيبايي خاصي به شهر داده اند و ساختمان هاي شيكي كه به چشم مي خورد، پوتراجايا را به يك جاذبه هاي گردشگري كوالالامپور تبديل كرده و نظر بسياري از توريست ها و گردشگران را جذب كرده است.


برچسب: تور مالزي، تور مالزي تابستان 97، تور لحظه آخري مالزي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۱۵:۲۹ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی