آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

باغ گياهشناسي پردانا مالزي

باغ گياهشناسي يكي  از ديدني هاي كوالالامپور و كشور مالزي محسوب مي شود ، محال است كه قصد سفر به مالزي داشته باشيد و بخواهيد در شهر بگرديد، اما باغ گياهشناسي پردانا و باغ هاي جذاب اركيده اش را ناديده بگيريد.   مجموعه اي از انواع گياهان مختلف هستند كه به صورت علمي دسته بندي شده اند و بازديد از آن ها تجربه اي متفاوت از گردش در ميان باغات را براي شما رقم مي زند. چرا كه با مجموعه اي از گياهان رو به رو مي شويد كه نمونه اش را به طور معمول در فضاي شهري و بوستان هاي محله تان نمي بينيد. ممكن است با درختي غول پيكر رو به رو شويد كه نمونه اش در آفريقا پيدا مي شود و يا نيلوفرهاي آبي خارق العاده اي ببينيد كه جنگل هاي باراني آمازون رشد مي كنند.قدمت باغات گياه شناسي به قرن شانزده و هفدهم ميلادي بر مي گردد؛ زماني كه آدمي توجه بيشتري روي باغات شهري گذاشت و در مروز زمان، بخش هاي بيشتري به آنها اضافه كرد. البته شايد بتوان عنوان نخستين باغ هاي عجيب و گياهشناسي را به باغات معلق بابل اهدا كرد. باغاتي كه علاوه بر نوع ساخت متفاوت و منحصر به فردشان، مي گويند در آن ها از هر نوع گياهي به چشم مي خورد.  

خرسنديم كه با آژانس مسافرتي آرزوي آسمان آبي همراه هستيد.

شايد بتوان گفت قسمت متمايز باغ پردانا به نمايش گذاشتن پوشش گياهي استوايي درون آن است و همچنين با آن كه در قلب يك شهر شلوغ و پر جمعيت قرار گرفته، با عبور از ورودي هاي آن آرامش را احساس خواهيد. 

باغ گياهشناسي پردانا كه با نام باغ درياچه هم شناخته مي شود، قديمي ترين و معروف ترين باغ كوالالامپور است كه درست در مركز اين پايتخت قرار گرفته است. باغ پردانا، نخستين باغ وسيع شهر كوالالامپور مي باشد كه در سال ۱۸۸۸ احداث شد و وسعتي در حدود ۹۱.۶ هكتار دارد. اين پارك در ابتدا به جهت محلي براي استراحت و دوري از شلوغي شهر احداث شده و در مروز زمان و در سال ۲۰۱۱ رسما به باغ گياهشناسي بدل شد. 

 

باغ گياهشناسي پردانا در مجموع ۲۲ بخش مختلف و جذاب گياهي دارد كه برخي از آن ها عبارت اند از: باغ اركيده  ، باغ سانكن  ، مجموعه سرخس ، باغ سيكاس  ، باغ گياهان علفي  ، آبشار و حوض ماهي

 

در اين باغ گياهشناسي بخش ها و امكانات مختلفي نيز به چشم مي خورد كه از آن جمله بوستان گوزن، مكاني براي برگزاري مراسم هاي مختلف، آمفي تئاتر و كنسرت ها و امكان قايق سواري و دوچرخه سواري در باغ است. همچنين اتوبوس هايي براي گردش بازديدكنندگان در باغ وجود دارد. كافه، آلاچيق، محلي براي عكاسي، مسجد، سرويس هاي بهداشتي و پاركينگ نيز از ديگر خدمات اين باغ گياهشناسي هستند.


برچسب: تور مالزي، تور مالزي تابستان 97، جاذبه هاي گردشگري مالزي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۳۳:۵۱ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی