آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

مركز خريد وان اوتاما كوالالامپور(One Utama Shopping Mall)

مركز خريد وان اوتاما كه نام ديگر آن « وان يو »  است در ميان بزرگترين مراكز خريد جهان ، رتبه چهارم را دارد و از مشهورترين، گران‌ترين و وسيع ترين مركز خريد در شهر كوالالامپور مي باشد و تا مركز شهر حدود ۳۰ دقيقه فاصله دارد. اين مركز خريد در طي ماه  ميليون‌ها توريست و خريدار را جذب مي كند و از جاذبه هاي گردشگري كوالالامپور محسوب مي شود. 
 
مركز خريد وان اوتاما « وان يو »  بيشتر از 650 مغازه را در خود جاي داده است و بخش زيادي از رستوران‌ها و مكان‌هاي سرگرمي و تفريحي را شامل مي شود. اين مركز خريد بيشتر از ۵ ميليون فوت مربع  مساحت دارد و  همچنين در آن شش بخش مختلف از فروش كالا مشاهده مي شود. در اين مركز خريد بخش‌ها به صورت موضوعي تقسم بندي شده اند كه به اين ترتيب هستند :هاي‌استريت، اوال، رين‌فارست، سيكرت گاردن، تفرجگاه درياچه‌اي، فود استريت، سنتر كورت، لبه، ناحيه ورزشي و ... كه در اين بين فروشگاه ها و نمايندگي مارك هاي مشهور را در هاي‌استريت و سنتر كورت مشاهده خواهيد كرد.
 
مركز خريد وان اوتاما « وان يو » براي هر شخص با هر سليقه اي مغازه هاي متنوعي وجود دارد كه مسافران تور مالزي مي توانيد از آن ها خريد كنيد  به عنوان مثال در قسمت مغازه‌هاي مد و لباس ، بخش گسترده اي از برندهاي جهان تا برندهاي معمولي شناخته شده وجود دارد و حدوداً  تمام مغازه‌ها و برندهاي معروف كودكان در طبقه دوم اين مجموعه واقع شده اند ، بيشتر از هفتاد فروشگاه آرايشي و بهداشتي از مارك هاي مختلف در اين راستا وجود دارد.
 
 در مركز خريد وان اوتاما « وان يو » نزديك به ۴۰ مغازه اختصاصي فروش جواهرات در طبقه هاي گوناگون مشاهده  مي‌شود كه اكثراً در طبقات همكف و اول هستند و از طرفي نيز بيشتر از صد رستوران و كافه  در طبقه هاي مختلف قرار دارد .  
OneUtamaShoppingMall-malaysia
قسمت جنگل باراني  مركز خريد وان اوتاما درست در مركز اين مجموعه قرار دارد كه گويي وارد با بهشتي سبز برخورد مي كنيد. حوض‌ها با ماهي هاي قرمز ، بوته‌هاي سبز و پل معلق توجه همه را به خود جذب مي كند،  در قسمتي از اين جنگل سبز كوچك، آكواريومي وجود دارد با ماهيان ريز و درشت و در آخر اين امكان وجود دارد تا در اكسيژن خالص نشسته و چيزي بنوشيد و استراحت كنيد. 
خرسنديم كه با آژانس مسافرتي آرزوي آسمان آبي همراه بوديد.

برچسب: تور مالزي، تور مالزي تابستان 97، جاذبه هاي گردشگري مالزي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۲:۴۸ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی