آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

موزه ملي مالزي (National Museum)

موزه ملي مالزي در خيابان Damansara ، نزديك به درياچه باغ شهر كوالالامپور قرار دارد . اين موزه يك بيانگري از تمام تاريخ و فرهنگ كشور مالزي است . موزه ملي مالزي ،  سال ۱۹۶۳ ميلادي افتتاح  و لقب ميراث فرهنگي و تاريخي اين كشور را به خود اختصاص داد و امروزه به يكي از مكان هاي توريستي كوالالامپور تبديل شده است كه تعداد بازديدكنندگان بسياري دارد. جهت كسب اطلاعات بيشتر آژانس هواپيمايي را دنبال كنيد.

يكي از علت هاي مشهور شدن اين بنا ، شكل معماري عجيب و ساختار تاريخي آن است كه آن را به يك جاذبه توريستي تبديل كرده است طوري كه خيلي شيك و باشكوه به سبك مالايي قديم مي باشد و از طرفي هم به طراحي آن به سبك خانه‌هاي سراوق در دهه ي شصت ميلادي است و تركيبي از معماري مدرن و سنتي است.

موره ملي مالزي ، از 3  طبقه تشكيل شده كه در آن ۴ گالري اصلي وجود دارد . دو گالري در طبقه همكف قرار دارند  و دوتاي آن در طبقه اول اين بنا مي باشد .  آثاري مربوط به زمان هاي مختلف زندگي انسان مانند عصر پاره سنگي و آهن و برنز در طبقه همكف به نمايش گذاشته شده است.

سالن اصلي موزه داراي طراحي فوق العاده  زيبايي است. ترئيناتي كه در آن استفاده شده مانند كاشي هاي آبي پاكستان و كنده كاري و ...  خيلي از نظرها را جذب ميكند.

در طبقه همكف اين موزه مي توانيد شاهد مراسم هاي ازدواج ، زندگي سنتي مالزي از جمله  ماهيگيري، كشاورزي ، بافندگي و ختنه مالايي و ...باشيد و در طبقه اول اين موزه  خانه سنتي مالاكا بابا  به همراه  مبل ها چوب ماهون، فرش استادانه و برنج ، نقره و طلا را مشاهده مي كنيد.

در محيط بيروني موزه ملي چند نمونه ديدني از تاريخ حمل و نقل از  ارابه هاي قديمي و لوكوموتيو هاي اوليه تا خودرو  پروتون ساگا كه نخستين خودروي ملي ساخت كشور  بود را خواهيد ديد و همچنين در محوطه موزه Istana Satu كه به معناي  قصري چوبي مي باشد  در اندازه هاي واقعي قصر احداث شده است .  موزه ملي مالزي از ساعت 6 صبح  باز است و تا ساعت 9 شب داير مي باشد و قابل ذكر است كه براي كودكان زير ۱۲ سال مجاني است. اين موزه براي گردشگران خارجي و مسافران تور  مالزي همراه با راهنماي انگليسي و فرانسه زبان است .

NationalMuseum-kualalumpur


برچسب: تور مالزي، هتل هاي مالزي، تور ارزان قيمت مالزي، رزرو تور مالزي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۳۷:۲۹ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی