آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

مزرعه فيل ها

فيل سواري در هند از اصلي ترين تفريح هاي سفر به هند است . از بهترين اماكن براي تجربه فيل سواري، شهر جيپور و مزرعه فيل مي باشد. مزرعه فيل ها توسط فردي به نام Mahut كه قبلاً به مدت 9 سال در قلعه آمبر فيل سوار بوده است بنيان گذاري شده است و تمركز آن بر روي پرورش و نگهداري از فيل ها در شرايط سالم و بهداشتي و محيطي دوستانه و صميمي مي باشد.

در برنامه سفر خود با تور ارزان هند حتما برنامه مزرعه فيل ها را قرار دهيد و از فيل سواري و گردش با فيل ها و غذا دادن به آن ها لذت ببريد . اين مزرعه در منطقه آمر قرار گرفته است و مي توانيد برنامه خود را طوري برنامه ريزي كنيد كه در يك روز از ديگر جاذبه هاي گردشگري اين منطقه يعني قلعه آمبر و قلعه جاگار نيز بازديد نماييد.

جهت اطلاعات بيشتر در مورد تور، قيمت تور مسافرتي ، خريد تور مسافرتي و ... به وب سايت www.asemanabi.net مراجعه نماييد.


برچسب: تور هند، قيمت تور هند، تور ارزان هند، تور مسافرتي، تور هند تابستان 97،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۰۳:۴۱ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی