آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

طولاني ترين ديوار جهان

مهمترين نماد و جاذبه گردشگري چين، ديوار بزرگ چين مي باشد كه طولاني ترين و بزرگترين سازه دفاعي در دنيا مي باشد كه در سال 1987 در فهرست ميراث جهاني ثبت شده است. اين ديوار براي همه شناخته شده است و هر كسي اطلاعات كم و بيشي از آن دارد. ولي در ادامه، همراه با آرزوي آسمان آبي، مي توانيد به اطلاعات خود درباره اين ديوار اضافه كنيد.

در سال هاي 206-220 قبل از ميلاد، اولين پادشاه چين، براي محافظت از كشور و امپراتوري خود دستور ساخت اين ديوار را داد ولي در طي ساليان توسط فرسايش و يا تخريب دشمنان از بين رفته است. در طول سلسله هاي مختلف اين ديوار بارها بازسازي شده است ولي بخش اصلي ديوار چين كه در حال حاضر وجود دارد مربوط به سلسله مينگ (1368-1644) مي باشد. اين ديوار در اصل 50 هزار كيلومتر بوده ولي اكنون فقط 7 هزار كيلومتر از آن باقي مانده است. ديوار بزرگ چين يكي از عجايب هفتگانه جديد دنيا مي باشد كه در سال 2007 انتخاب شده است.

ديوار-چين

يكي از تصورات اشتباه درباره اين ديوار اين است كه، ديوار چين يك ديوار به هم پيوسته نيست كه بتوانيد از ابتدا تا انتهاي آن را طي كنيد، بلكه از ده ها ديوار جدا از هم ساخته شده است كه در بعضي از نقاط به هم پيوند خورده اند. با اين كه ديوار براي حفاظت از كشور چين ساخته شده است، ولي اكثر دشمنان اين امپراتوري توانستند از آن عبور كنند. جالب است بدانيد براي ساخت اين ديوار بيشتر از زندانيان و مجرمين چيني استفاده مي شده است و در طول ساخت آن حدود 400 هزار كارگر، جان خود را از دست دادند.

يكي ديگر از تصوارت اشتباهي كه درباره ديوار بزرگ چين وجود دارد اين است كه ديوار چين تنها سازه ساخت بشر مي باشد كه با چشم غير مسلح از فضا ديده مي شود ولي اين ادعا درست نيست و به قول يكي از فضانوردان، ديوار چين از فاصله 180 مايلي ناپديد مي شود.

در تور چين خود بي شك از اين ديوار عظيم ديدن نماييد و در كنار خود سازه، از مناظر زيباي اطراف آن نيز لذت ببريد. آسمان آبي به شما پيشنهاد مي كند در اين بازديد، حتماً كفش مناسب پياده روي بپوشيد و دوربين و عينك آفتابي را نيز فراموش نكنيد.


برچسب: چين، ديوار چين، طولاني ترين ديوار جهان، جاذبه هاي گردشگري چين، جاذبه هاي توريستي چين،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۰۸:۳۵ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی