آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

آفاموسا در كوالالامپور

آفاموسا، يك دهكده تفريحي بزرگ خارج از كوالالامپور و در نزديكي شهر ملاكا است كه در زميني به وسعت 520 هكتار قرار گرفته است و با دارا بودن تفريحات و جاذبه هاي فراوان، گردشگران را از سراسر دنيا به سمت خود جذب مي كند. در ادامه با آرزوي آسمان آبي همراه باشيد تا شما را بيشتر با آفاموسا آشنا كنيم.

اگر در سفر خود به تور مالزي به دنبال مكاني هستيد كه هم بتوانيد آرامش داشته باشيد و هم بتوانيد به تفريح و جنب و جوش بپردازيد، به شما توصيه مي كنيم حتما به آفاموسا سر بزنيد. باغ وحش، پارك آبي، Cowboy Town و برنامه ها و سرگرمي هاي ديگر، مي تواند افراد را در هر سن و سالي كه هستند در اين دهكده سرگرم كند. استخر، محوطه شن بازي، تيوپ و قايق سواري براي خانواده ها نيز در اين مجموعه تفريحي به چشم مي خورد. يكي ديگر از بخش هاي هيجان انگيز و سرگرم كننده اين پارك نيز دهكده هزار و يك شب است كه با الهام از داستان هاي جن و پري، قاليچه پرنده و چراغ جادو محيطي دوست داشتني را براي كودكان و بزرگسالان فراهم كرده است.

از ديگر قسمت هايي كه اخيرا به دهكده آفاموسا كوالالامپور اضافه شده، “شهرك غرب وحشي” است كه نمادي آموزنده و سرگرم كننده از نحوه زندگي گاوچران ها و افرادي است كه هميشه در فيلم هاي كاوبوي مي بينيم. در اين مكان معمولا نمايش هايي از گاوچران ها و سرخپوست ها براي بازديد كنندگان اجرا مي شود كه مي تواند بسيار جذاب و سرگرم كننده باشد. مانند ديگر اماكن تفريحي، اين پارك نيز داراي كافه، رستوران و استوديو عكس هاي متنوع مي باشد، همچنين در روزهاي بزرگ از جمله كريسمس و سال نو چيني در اين پارك مراسم و رژه هاي متعددي برگزار مي شود كه بسيار زيبا و سرگرم كننده مي باشند.


برچسب: مالزي، كوالالامپور، تور مالزي، جاذبه هاي گردشگري كوالالامپور، آفاموسا كوالالامپور،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۷:۰۳ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی