آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

اِلِفَنتَستيك (مزرعه فيل ها) جيپور

يكي از تفريح هاي اصلي كه در سفر خود به هند مي توانيد تجربه كنيد فيل سواري مي باشد. فيل ها در شهر هاي مختلف اين كشور پيدا مي شوند و مي توانيد در اماكن تفريحي متنوع اين تجربه را كسب نماييد. يكي از بهترين اماكن براي تجربه فيل سواري، شهر جيپور و مزرعه فيل مي باشد. با آرزوي آسمان آبي همراه باشيد تا با اين مزرعه بيشتر آشنا شويم.

مزرعه فيل ها توسط فردي به نام Mahut كه قبلاً به مدت 9 سال در قلعه آمبر فيل سوار بوده است بنيان گذاري شده است و تمركز آن بر روي پرورش و نگهداري از فيل ها در شرايط سالم و بهداشتي و محيطي دوستانه و صميمي مي باشد. با اين كه اين مزرعه در سال 2012 افتتاح شده است، ارتباط اين خانواده با فيل ها به 4 نسل قبل بازمي گردد.

در سفر خود به تور هند پاييز 97  و بازديد از شهر جيپور، مي توانيد از ساعت 12:30 تا 5 بعد از ظهر به مزرعه فيل ها جيپور برويد و از فيل سواري، گردش با فيل ها و غذا دادن به آن ها لذت ببريد. اين مزرعه در منطقه آمر قرار گرفته است و مي توانيد برنامه خود را طوري برنامه ريزي كنيد كه در يك روز از ديگر جاذبه هاي گردشگري اين منطقه يعني قلعه آمبر و قلعه جاگار نيز بازديد نماييد.


برچسب: هند، جيپور، تور هند پاييز 97، جاذبه هاي توريستي جيپور، مزرعه فيل ها جيپور،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۱۹:۱۲ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی