آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

آرامگاه مهاتما گاندي در دهلي نو

يكي از بزرگترين شهر هاي هندوستان دهلي است كه قسمتي كوچكتر به نام دهلي نو را فرا گرفته است. اكثر گردشگران و مسافران تور هند در ابتداي ورود خود به اين شهر و با ديدن شكوه آن شوكه مي شوند. دهلي نو با تلفيق سنت و مدرنيته زيبايي هاي بسياري را به بازديدكنندگان القا مي كند. درواقع دهلي پايتخت هند است كه جمعيت زيادي را در خود جاي داده است. مي توان گفت در مقايسه با ديگر شهر هاي هندوستان البته به جز شهر بمبئي، دهلي شهري است نسبتا گران و ديدني. زيرا به راحتي مي توان فرهنگ ها، مذاهب و عقايد متفاوت بسياري را در آن مشاهده كرد كه ممكن است در ابتدا كمي گيج كننده باشد ولي به مرور به راحتي جذب آن خواهيد شد. همكاران ما در آژانس مسافرتي آسمان آبي در ادامه مباحث بيشتري در رابطه با اين شهر جالب و جاذبه هاي زيباي آن را براي شما ارائه مي دهند.

 

آرامگاه مهاتما گاندي در دهلي نو يكي از جاذبه هاي گردشگري هند مي باشد كه بسيار زيبا و مهم است. اين آرامگاه به ياد و نام يكي از بزرگترين و برجسته ترين افراد تاريخ است. مهاتما گاندي رهبر سياسي و مذهبي هندي ها بوده كه در سال 1948 ميلادي به قتل رسيد. سنت هندو ها اين است كه پس از مرگ افراد جسدشان را سوزانده و خاكستر باقي مانده را به آب بسپارند. در رابطه با جسم بي جان مهاتما گاندي نيز همين اتفاق افتاد ولي يادبودي براي احترام و زنده نگهداشتن خاطرات اين مرد شريف بر پا ساختند كه امروزه در دهلي نو محلي براي ابراز ارادت و احترام هندي ها، شخصيت هاي سياسي، مذهبي جهان و البته دوست داران اين شخصيت بزرگ تاريخ معاصر در سر تا سر دنيا به او به شمار مي رود. معمولا هر سال در روز سي ژانويه كه روز شهيد ناميده مي شود به ياد پدر ملي هند در اين محل اجتماعي تشكيل مي شود كه گردشگران تور ارزان قيمت هند نيز از آن بهره مند مي شوند. اين مرد بزرگ روي سكويي چهار گوش از جنس مرمر سياه كه جلوه اي سنگين و خاص دارد قرار گرفته و فضايي سبز اطراف آن را احاطه كرده است.


برچسب: هند، دهلي، تور ارزان قيمت هند، جاذبه هاي گردشگري دهلي، آرامگاه مهاتما گاندي دهلي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۳:۱۳ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی