آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

بزرگترين معبد هندويي جهان در دهلي

هند كشوري است كه داراي معبدهاي بسياري است معبد آكشاردام يا آكشاردهام است كه در شهر دهلي نو واقع شده و در دنيا به عنوان بزرگترين معبد هندويي شناخته شده است. همراه با آژانس آسمان آبي باشيد تا بهتر اين معبد را بشناسيد.

 معبد آكشاردام توسط فردي به نام ماهاراج پراموخ سووآمي ساخته شد كه براي تمام كردن ساخت آن 3000 نفر از پيروانش را با كمك  7000 نفر صنعتگر گرد هم  آورد تا بالاخره در روز ششم از ماه نوامبر سال 2005 افتتاح شد.

معبد آكشاردام حدود هفتاد درصد از توريست هاي شهر دهلي را به سمت خود ميكشاند و به يك جاذبه گردشگري مهم در هند تبديل شده و به مكاني براي نمايش سنت، فرهنگ و آيين هند نيز تبديل شده است، تورلحظه آخري هند فرصت مناسبي براي بازديد از اين معبد زيبا وچشم نوازاست .بازديد از آن را فراموش نكنيد 

 در ابتدا فكر نقشه اين بنا توسط ماهاراج يوگيجي بود كه در سال 1986 ميلادي، آرزوي معبدي بزرگ در كنار رود يامونا براي بعضي از خانواده هاي جان نثار آن زمان را در سر داشت كه با تلاش هاي متعدد براي ساخت معبد موفق نشد و در نهايت هم سال 1971 ميلادي فوت كرد.

چند سال بعد در سال 1982 فردي به نام  ماهاراج پراموخ سووآمي كه جانشين ماهاراج يوگيجي بود تلاش كرد تا اين آرزو را عملي كند  و با ياري گرفتن از مريدان معبد سووآمي درخواستي به سازمان رشد و توسعه شهر دهلي DDA داد.

سرانجام در ماه آوريل سال2000 و با گذشت 18 سال سازمان زميني حدود 240 هزار متر مربع  و 120 هزار مترمربع نيز دولت مطلقه پرادش به اين طرح اختصاص دادند و امروزه از جاذبه هاي گردشگري دهلي بشمار مي رود.

معبد آكشاردام دهلي  كنار رود يامونا و در همسايگي دهكده مسابقات كشورهاي مشترك المنافع قرار دارد.  وسط معبد ساختمان اصلي كه  تماما از جنس سنگ ساخته شده قرار دارد.


برچسب: هند، دهلي، تور لحظه آخري دهلي، مكان هاي ديدني دهلي، معبد آكشاردام دهلي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۹:۵۷ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی