آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

مجسمه بوداي بزرگ ساموئي

در منطقه كو سامويي كشور تايلند در قسمت شمال شرقي آن يك جزيره ي كوچك صخره اي موجود مي باشد كه در آن يك معبد بوداي عظيم واقع شده است كه در بين  اهالي اين منطقه به نام معبد Wat Phra Yai شناخته شده است. همراه با آژانس آرزوي آسمان آبي باشيد تا با اين معبد بيشتر آشنا شويد.

درون معبد Wat Phra Yai مجسمه اي بودايي موجود است  كه سال 1972 ميلادي ساخته شده كه طول آن به 12 متر مي رسد و امروزه به يكي از جاذبه هاي گردشگري سامويي  و كشور تايلند تبديل شده كه محبوبيت بالايي هم نزد مردم دارد. از نظر موقعيت جغرافيايي معبد Wat Phra Yai در جزيره اي به اسم Koh Faan كه با يك جاده به جزيره اصلي ساموئي متصل مي شود و حدوداً در 7ونيم  كيلومتري ساحل چاونگ قرار دارد . از مسافت دور حتي شعاع چند كيلومتري معبد هم مي توانيد بوداي بزرگ را مشاهده كنيد و از نخستين مجسمه هايي است  كه مسافران تور ساموئي  درون هواپيما از بالا مشاهده مي كنند.

مجسمه بوداي بزرگ ساموئي به حالت نشسته ساخته شده است كه بيانگر روشنفكري  و مقاومت، حفظ آرامش و استقامت در برابر وسوه ها و گناه مي باشد، طوري كه كف دست چپ به بالا روي پا و دست راست به طرف پايين روي زانو است كه انگشتان هم به طرف زمين است ،  به اين حالت نشستن Mara مي گويند. در اطراف پايه اين مجسمه ، فضايي است كه در آن دكه هاي فروش طلسم و كالاي مذهبي، پوشاك و سوغاتي هاي و غذاخوريهاي اين منطقه قرار دارند.

از جاذبه هاي ديدني اين معبد در ساموئي ، مراسم و آيين هاي مردم محلي آن است كه ، روزانه به مجسمه بودا ميوه و گل هديه مي دهند و عود روشن ميكنند و  براي گردشگران و مسافران تور تايلند مشاهده فرهنگ و آيين هاي مذهبي بسيار جالب است. در اين معبد بازديد كنندگان مي توانند از روي سكوي بودا ، منظره زيباي ساحل و دريا نيز مشاهده كنند و همچنين در تاريكي شب مجسمه را با نور چراغهاي طلايي روشن ميكنند كه تصويري تماشايي و زيبا ايجاد ميكند. 


برچسب: مجسمه بوداي بزرگ ساموئي، جاذبه هاي گردشگري ساموئي، ساموئي، تور تايلند، تور تركيبي تايلند،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۰۸:۲۹ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی