آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

فانتاسي شو پوكت

فانتاسي شو پوكت Phuket FantaSea Show از ميراث غني، عجيب و غريب تايلند الهام گرفته است. فانتاسي FantaSea نه تنها ويترين جذاب و زيباي تايلند است بلكه مجموعه‌اي غني از سنت‌هاي قديمي تايلند به همراه آخرين تكنولوژي‌هاي روز و جلوه ‌هاي ويژه است.

نتيجه آن يك مجموعه خيره كننده در زميني به مساحت 56 هكتار است كه در آن فعاليت‌ها و سرگرمي‌هاي زيادي وجود دارد. دهكده كارناوال شادي به همراه بازي‌ها، صنايع دستي و چندين فروشگاه، رستوران با ظرفيت 4000 نفر به همراه بوفه شام با انواع غذاهاي تايلندي و بين المللي و يك سالن نمايش مهيج به سبك لاس وگاس جايي كه به لطف هنر و تكنولوژي جذابيت و زيبايي اسطوره‌هاي تايلند به مردم نشان داده مي‌شود، از جمله‌ فعاليت‌ها و سرگرمي‌هاي فانتاسي شو پوكت Phuket FantaSea Show مي‌باشد.

حتما يك شب خود را در فانتاسي شو پوكت Phuket FantaSea Show، يك پارك با تم كاملا فرهنگي، صرف كنيد و در يك محيط خانوادگي از تماشاي يك نمايش مهيج به همراه خوردن شامي لذيذ در يك رستوران خاص لذت ببريد. شما از ديدن جديدترين جلوه‌هاي ويژه، شعبده‌بازي هنرمندان و همچنين رقص فيل‌ها هيجان‌زده خواهيد شد. مي‌توانيد از سرويس رفت و برگشت به هتل و همچنين راهنماي محلي نيز استفاده كنيد.

برنامه شما براي نمايش فانتاسي FantaSea Show از زماني شروع مي‌شود كه براي همراهي با شما به هتل مي‌آيند و شما را به اين پارك فرهنگي 56 هكتاري مي‌برند كه هم مي‌توانيد از فروشگاه‌هاي آن خريد كنيد و هم از كارناوال شادي كه در مركز سرگرمي آن برگزار مي‌شود ديدن كنيد. هروقت كه زمانش فرا برسد راهنما شما را به محل نمايش فيل‌ها (برنده چندين جايزه) مي‌برد تا از ديدن اجراي آنها لذت ببريد. پس از آن شما مسحور نمايش ‘Fantasy of a Kingdom’ خواهيد شد كه درباره اسطوره‌هاي باستاني تايلند است و با بهترين تكنولوژي‌هاي روز و جلوه‌هاي ويژه اجرا مي‌شود. درطول اجرا اطلاعات خوبي در مورد 999 فيلي كه از پادشاهي تايلند محافظت مي‌كردند كسب خواهيد كرد، اين نمايش پرزرق و برق را از دست ندهيد.

پس از آن به سمت رستوران لوكس و بزرگ Kinnaree كه در داخل مجموعه فانتاسي FantaSea است هدايت مي‌شويد. در بزرگترين رستوران بوفه آسيا كه 4000 صندلي دارد و 200 پيشخدمت در آن مشغول به كار هستند، شما مي‌توانيد از غذاهاي خوشمزه تايلندي و بين المللي كه براي يك جشن مجلل آماده شده است لذت ببريد. همچنين اگر دوست داشته باشيد مي‌توانيد از شش كافه-بار كه در آنجا است نوشيدني موردعلاقه خود را بخريد.

جهت اطلاع از قيمت تور پوكت پاييز 97 مي توانيد با همكاران ما در آژانس آسمان آبي در ارتباط باشيد.


برچسب: پوكت، تور پوكت، قيمت تور پوكت پاييز 97، جاذبه هاي گردشگري پوكت، فانتاسي شو پوكت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۳۲:۱۶ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی