آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

گيبون پاتايا

زماني كه به تور تايلند سفر مي كنيد شاهد طبيعت شگفت انگيز و جاذبه هاي توريستي بسياري خواهيد بود كه با تماشاي آنها بسيار لذت مي بريد. پاتايا از جمله شهرهاي تايلند است كه از محبوبيت خاصي در بين گردشگران  بر خوردار است. از جمله تفريحات پر هيجاني كه در پاتايا است پرواز در جنگل گيبون پاتايا است كه طرفداران  بسياري دارد . در اين قسمت آژانس آرزوي آسماني درباره اين تفريح پر هيجان و نشاط آور توضيحاتي را به شما مي دهد.

پرواز كردن در جنگل گيبون پاتايا از آن دسته تفريحاتي است كه حتما بايد آن را تجربه كنيد در غير اين صورت پشيمان مي شويد ، اين تفريح در بين گردشگران و مسافران تور لحظه آخري پاتايا محبويت زيادي دارد ، طراحي و ساخت  اين جنگل به وسيله ي يك گروه حرفه اي اهل كشور نيوزلند انجام شده است كه با نظارت دقيق و رعايت كردن قوانين و اصول مطابق با استاندارد هاي اروپا و جهاني ساخت اين پروژه را انجام داده اند كه امروز يكي از پر بازديدترين و مهمترين جاذبه هاي توريستي پاتايا است.

حس امنيتي كه هنگام پرش و پرواز در جنگل گيبون به شما مي دهد يك خاطره فراموش نشدني را مي سازد، از ويژگي هاي قابل توجه تجهيزات به كار رفته در اين جنگل آن است كه كمترين آسيب را به درخت هاي جنگل وارد ميكند. زماني كه وارد جنگل گيبون مي شويد آموزشهاي لازم و اوليه توسط مربيان باتجربه به شما داده مي شود و با آرامش و اطميناني كه به شما مي دهند مي توانيد پرشي از بالاي درخت 60 متري را شروع كنيد ، كه بسيار پر هيجان است. شما در اين جنگل مي توانيد حيواناتي مانند ميمون ، شير ، ببر ، فيل و با گونه اي از پرندگان كه كمياب و نادر هستند از نزديك مشاهده كنيد.


برچسب: پاتايا، تور پاتايا، ترو لحظه آخري پاتايا، جاذبه هاي گردشگري پاتايا، گيبون پاتايا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۰۶:۱۱ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی