آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

فودكورت پاويليون كوالالامپور(Pavilion Food Court )

وقتي به كشور مالزي سفر مي كنيد و در زمان گرسنگي تصميم مي گيريد چيزي بخوريد براي انتخاب نوع غذا دچار ترديد مي شويد. در شهر كوالالامپور فودكورت‌هاي فراواني با تنوع غذاهاي بي نظير وجود دارد كه مي توانند افراد را جذب خود كنند و جالب است بدانيد كه فودكورت هاي مالزي بهترين محلي است كه مي توانيد طعم واقعي غذا را بچشيد و از خوردن آن لذت ببريد. در ادامه آژانس هواپيمايي را دنبال كنيد تا يكي از بهترين فودكورت هاي موجود در پايتخت كشور مالزي يعني كوالالامپور آشنا شويد.
 
فودكورت هاي زيادي در كوالالامپور وجود دارد كه يكي از آنها در مركز خريد پاويليون قرار دارد و به همين نام هم معروف است. فودكورت پاويليون مجموعه‌اي از برترين فروشندگان دوره‌گرد مواد غذايي و رستوران‌ها را در يك مكان زير يك سقف گرد هم جمع كرده است و در آن مي‌توان انواع مختلف غذاها را با قيمت‌هايي خيلي ارزان تهيه كرد. در اين مجموعه به تعداد زيادي از غذاهاي متنوع تهيه شده از برنج از تمام نقاط جهان، نودل‌ها، دسرها، غذاهاي دريايي و ... مواجه خواهيد شد و اين تصميم را دارد كه بهترين غذاي آسيا را در اختيار مردم بگذارد ، پس اگر در زماني تصميم گرفتيد به تور ارزان مالزي برويد به اين مكان توريستي حتما سري بزنيد و توصيه مي شود كه با شكم خالي وارد آن شويد چون غذاهاي زيادي براي امتحان كردن وجود دارد.
PavilionFoodCourt
فودكورت پاويليون از ساعت 10 صبح شروع به فعاليت مي كند و تا ساعت 10 شب براي بازديدكنندگان باز است . اين مجموعه واقع در خيابان 118 بوكيت بينتانگ شهر كوالالامپور مي باشد.

برچسب: تور مالزي، تور ارزان مالزي، تور كوالالامپور، هزينه تور كوالالامپور،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۵۰:۲۸ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی