آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

ارتفاعات گنتينگ (Genting Highlands)

گنتينگ هايلند كه در اصلاح  همان ارتفاعات گنتينگ است از جاذبه هاي توريستي كشور مالزي، در بالاي رشته كوه تيتي وانگ سا كه در مرز ميان شهر پاهانگ و سيلانگور است واقع شده است كه داراي 1860 متر ارتفاع از سطح زمين است . گردشگران و علاقه مندان به تور مالزي مي توانند در مدت زمان يك  ساعت از شهركوالالامپور با خودرو به اين محل برسند و نيز اين امكان است كه با سريع ترين سيستم تله كابين به طولي نزديك 3.38 كيلومتر كه از بلندترين و پرسرعت ترين تله كابينهاي موجود در جنوب شرقي آسيا است استفاده كنند. در ادامه آژانس هواپيمايي آسمان آبي را دنبال كنيد تا بيشتر با آن آشنا شويد.

 

يكي ديگر از ويژگي هاي ارتفاعات گنتينگ گوالالامپور  شهر بازي گنتينگ ميباشد كه از تفريحات پرهيجان و ديدني است و به همراه پنج هتل مختلف از يك مجموعه با بيش از ده هزار اتاق، از بزرگترين هتل هاي جهان محسوب مي شود كه در آن پارك بازي در محيطي باز و در فضاي بسته وجود دارد ، علاوه بر آن سيرك گنتينگ، نمايشگاه سنگ و ... سبب به يكي از محبوب ترين ديدني هاي كوالالامپور بين گردشگران و مسافران تور كوالالامپور شود.  

 

غذاهاي گنتينگ  معمولا گران تر از جاهاي ديگر است.  كافه ترياي اين منطقه بوسيله هتل گنتينگ اداره مي شود و غذاهاي محلي را از صبح تا شب تهيه و ارائه مي دهد. دهكده ي غذاي پنانگ در گنتينگ جزو بهترين رستوران ها است زيرا قيمت هاي مناسبي دارد، شلوغ نيست و دود سيگار در آن وجود ندارد. غذاي آن نيز بسيار خوش مزه است، نودل انگور سياه را حتما امتحان كنيد. غذاخوري زيتون كه در لابي هتل گنتينگ قرار گرفته، طراحي هنري مدرني دارد و با رنگ هاي زيتوني و گرم خود، احساس خوشايندي به انسان مي دهد. غذاهاي شرقي اين رستوران تجملاتي است و رايحه و سبكي دارد كه با مواد اوليه و مزه هاي كلاسيك ادغام شده است. تكه هاي گوشت، غذاهاي دريايي، سالادها، پيتزاها، دسرهاي خوشمزه و نوشيدني هاي فوق العاده اي در اينجا سرو مي شود.

 

تعداد زيادي فروشگاه و رستوران متنوع در اين مجموعه وجود دارد كه روزانه ميهمان هزاران گردشگر از نقاط مختلف دنيا و به ويژه آسياي شرقي هستند.

genting-highland-kualalumpur-malaysia


برچسب: تور مالزي، هتل هاي مالزي، تور لحظه آخري مالزي، تور ارزان مالزي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۲۷:۵۴ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی