آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

غذاهاي مالزي

مالزي از آن دسته كشورهاي جنوب شرقي آسيايي مي باشد كه در ميان توريستها محبوبيت ويژه اي دارد و در سال تعداد زيادي گردشگر از شهر هاي مختلف اين كشور بازديد مي كند . وجود جاذبه هاي گردشگري مالزي فراوان ، معابد ، طبيعت زيبا و تفريحاتي كه دارد ، همگي سبب شده كه علاقه مندان به تور مالزي روز يه روز افزوده شوند . علاوه بر اين ها اين كشور داراي رستوران هاي فراواني است كه انواع غذاهاي محلي و بين المللي را ارائه مي دهند ، به طوري كه اگر با هر آدمي كه اهل مالزي است و آن را در هر كجاي اين دنيا ببينيد بدون شك مي گويند كه دلتنگ غذاهاي كشورشان مي باشند . غذاهاي اين كشور به اندازه اي خوشمزه و خوش رنگ است كه مقاومت در برابر آن ها كار بسيار دشواري است. در اين قسمت آژانس مسافرتي  آرزوي آسمان آبي سه نمونه از اين غذاها را به شما معرفي مي كند. 

 

روتي كاناي 

غذايي معمول مخصوص صبحانه مي باشد . اين غذا يك نان پهن است كه ابتدا آن را پيچانده و سپس آن را مي پزند و كه اكثراً آن را با ادويه و يك نوع سس مخصوص استفاده مي كنند. به خاطر استفاده زيادي كه از اين نان مي شود داراي تنوع بسياري است به طوري كه اگر در درون همين نان از تخم مرغ استفاده شود به آن روتي تلور مي گويند. اين نان خيلي محبوب است و در مدل ها و مزه هاي مختلف درست مي شود.

Malaysia-KualaLumpur-Food

ساتاي

ساتاي غذاي ساده اي است، تكه هاي گوشت (مرغ، گاو و بره) را در ادويه هاي محلي مي خوابانند تا حسابي مزه دار شود و بعد آن را بر روي حرارت ملايم كباب مي كنند مي توانيد اين گوشت هاي كباب شده را با سس پر از ادويه ميل كنيد كه در اين صورت مزه آن خيلي خوشمزه تر و تند تر مي شود. اين غذاي خوشمزه شما را وسوسه مي كند كه يك بشقاب ديگر هم سفارش بدهيد.

food-kuala

باك كوت ته

بات كوت ته به معني «چاي گوشت با استخوان» است اما در اين سوپ محبوب هيچ چايي موجود نمي باشد.  براي تهيه اين غذا گوشت دنده خوك را با قارچ، سير، توفو و گياهان معطر ابري ساعت ها مي پزد و بعد با رشته يا برنج مي خورند.  اين سوپ خوشبو غذاي خيلي سنگيني است و اكثراً در آخر شب و روزهاي باراني خورده مي شود چون بعضي از گياهاني كه در اين سوپ به استفاده مي شود دماي بدن را بالا مي برند.

malaysiafood


برچسب: تور مالزي، هتل هاي مالزي، تور لحظه آخري مالزي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۰۷:۳۶ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی