آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

مركز خريد پاويليون كوالالامپور (Pavilion Kuala Lumpur)

مركز خريد پاويليون در شهر كوالالامپور پايتخت كشور مالزي است . اين مركز خريد مجموعه اي از انواع غذا,وسيله هاي تفريحي و پوشاك و لوازم هاي سرگرمي و ....  را شامل مي شود و به بازديدكنندگان  و مسافران تور مالزي ارائه مي دهد. نام مركز خريد پاويليون در بين مردم شناخته شده است ، جهت كسب اطلاعات بيشتر همراه با آژانس هواپيمايي آرزوي آسمان آبي باشيد.

 

مركز خريد پاويليون در هفت طبقه ساخته شده است كه در آن بيشتر از 450 مغازه  نيازهاي مراجعه كنندگان  را در تمام زمينه ها برطرف مي كند.اين مركز خريد تازه تاسيس ترين فروشگاه در شهر كوالالامپور مي باشد كه در منطقه Bukit Bintang واقع شده است و به سبك اروپايي با ديوار هاي بلند خاكستري طراحي شده است ، اين مركز خريد 7 طبقه تقريباً بيشتر از 37/1 ميليون متر مربع وسعت دارد و انواع مغازه ها و اجناس  در آن پيدا مي شود.

Pavilion-kualalumpur

از فروشگاه هاي مجلل و شيك است كه كف زمين آن با سنگ مرمر و با ستون هاي سنگي محكم ساخته شده است . طبقه پايين مركز خريد پاويليون سالن بزرگي براي استراحت و غذا خوردن وجود دارد كه در آن انواع غذاهاي جهاني و سنتي را مي توانيد مشاهده كنيد. در محض ورود به اين مركز خريد كافي شاپ بسيار زيبايي قرار دارد و با ورود به داخل آن شما فكر مي كنيد به ساختماني در قرن بيستم اروپا وارد شده ايد . اين ويژگي ها اين مركز خريد را به يك جاذبه ي گردشگري كوالالامپور تبديل كرده است.

 

 اكثر فروشگاه هاي مركز خريد پاويليون داراي مساحت هاي زياد و دكورهاي لوكس و گران قيمت است.در طبقه هاي مختلف اين مركز و در قسمت هايي كه مشرف به خيابان هاي اطراف است رستوران ها و كافه هاي زيادي با صورت غذاها و نوشيدني هاي جالب و متنوع سعي ميكنند بازديد كنندگان را به غذاخوري هاي خود جلب كنند.

 

در مركز خريد پاويليون نيز مثل فروشگاه سوريا KLCC بسياري از برندهاي معروف جهان را مشاهده خواهيد كرد. مركز خريد پاويليون با هزينه ساختي نزديك يك ميليارد دلار آمريكا يكي از به روزترين و بزرگترين مراكز خريد شهر كوالالامپور محسوب مي شود . در كوالالامپور مجموعه اي از معروفترين و گرانترين برند هاي تجاري نام آشناي جهان گرد هم آمده است كه اين سبب شده هر روز جمعيت زيادي از بازديد كننده ، خريدار و گردشگران از آن ديدن و خريد كنند.


برچسب: جاذبه هاي گردشگري كوالالامپور،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۲۸:۱۷ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی