آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

بهترين شهرهاي هند براي تحصيل

كشور با جمعيتي نزديك به يك پنجم از جمعيت كل جهان كاملا متفاوت با هر كشور ديگري است. سرزمين امپراطورها و سلاطين بزرگ جهان كه سالانه مسافران و گردشگران زيادي از تور هند را به خود جذب مي كند.تحصيلات در اين كشور از هر جاي دنيا كه باشيد جهشي اعتقادي و فرهنگي در بر دارد. اگر تصميم به تغيير و تحول گرفته‌ايد و مي‌خواهيد در هند تحصيل كنيد، ممكن است سر از يكي از شهر‌هاي در حال توسعه‌ي آن جا در بياوريد. كشور هند تشكيل شده از 50 شهر با جمعيت بيش از يك ميليون نفر كه تحكيم كننده اين كشور هستند و بسياري از جاذبه هاي گردشگري دهلي را در خود جاي داده است. در اين ميان تعدادي از شهر هاي هند هستند كه متناسب براي ادامه تحصيل مي باشند. البته هر شهر با توجه به فعاليت‌هاي اقتصادي، پيچيدگي فرهنگي و فقر قابل توجه، منحصر به فرد است. آژانس هواپيمايي آسمان آبي قصد دارد سه شهر مهم كه براي تحصيل مناسب است را معرفي نمايد.

 

 دهلي نو

دهلي نو، پايتخت شلوغ و پرجمعيت هند است. اين شهر واقع در قلب شمالي كشور، از لحاظ بزرگي دومين شهر هند بوده و منزل گاه بيش از ۲۰ ميليون نفر است. با چنين جمعيت شهر‌ي‌ و ريكشاهايي (خودروهاي سه چرخه‌ي مخصوص هندي) كه مثل مور و ملخ در ترافيك جابجا مي‌شوند، زندگي در دهلي نو برخي اوقات مي‌تواند پر هرج و مرج باشد. بسياري از هتل هاي هند كه معروف و لوكس هستند در اين شهر است. ولي از همه مهم‌تر، اين شهر براي خود يك آموزگار فوق‌العاده است. هر دفعه كه از آپارتمان خود خارج مي‌شويد يك ماجراجويي جديد است و هر روز براي شما يك درس زندگي است.

بمبئي (مومباي)

پرجمعيت‌ترين شهر هند و در عين حال ثروتمندترين شهر اين كشور كه قبلا با نام بمبئي شناخته مي‌شد، علاوه بر اين كه مومباي مركز اصلي تجارت و امور مالي است، به عنوان مركز سرگرمي هند نيز شناخته مي‌شود چون صنعت باليوود را در خود جاي داده است. مومباي، با توجه به اين كه قرن‌ها يكي از بنادر مهم درياي عربي بوده، بدون شك يكي از تاثيرگذارترين شهرهاي كل آسيا است. بيش از نيمي از ساكنين شهر در محله‌هاي زاغه زندگي مي‌كنند و مسكن‌سازهاي غير رسمي نيز خانه‌ها را با تراكم بسيار بالا در كنار هم مي‌سازند. احتمالا مومباي بيش از هر شهر ديگري تناقض هند مدرن را در بدنه‌ي خود دارد، اعتبار فاحش و وعده‌ي حضور در عرصه‌ي جهاني كه از طرفي با چالش‌هاي دست و پنجه نرم كردن با فقر خدشه دار شده است.

حيدرآباد

امروزه،‌ حيدرآباد تركيب رنگارنگي از بازارچه‌ها، موسيقي و معماري خيره‌كننده است. اين شهر مركز اصلي بيوتكنولوژي و تحقيقات دارويي در هند است، كه برچسب «دره‌ي ژنوم» را از آن خود كرده است. حيدرآباد، تركيبي شگفت‌انگيز از مدرنيته و سنت، گزينه‌اي فوق‌العاده براي تحصيل در هند است و نقطه‌ي شروعي عالي‌ براي سفر به هند با تور هند و به قسمت‌هاي جنوبي كشور نيز محسوب مي‌شود. مركز فرهنگي اصلي كشور، مكاني فوق‌العاده براي كساني است كه مي‌خواهند در هند ادامه تحصيل دهند و در عين حال علاقه‌مند به سياحت از جنوب هند هستند. اين شهر به دليل مركزيت آن در تجارت مرواريد و الماس به «شهر مرواريدها» معروف بوده كه به مدت طولاني تحت سلطنت نظام بوده است.


برچسب: هتل هاي هند، تور هند، تور هند تابستان 97، تور لحظه آخري هند،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۰۰:۰۹ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی