آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

اَمان باغ

امان باغ از جاذبه هاي گردشگري هند، راجستان،  بزرگترين ايالت هندوستان است! سرزميني پهناور و بكر كه سرشار از تمدن و تاريخ در هند به شمار مي رود. در اين بين واحه اي سبز و چشم نواز وجود دارد كه در منطقه‌ تاريخي و غني راجستان قرار گرفته و بي دليل نيست كه سرزمين شاهان ناميده مي شود. اين هتل در منطقه‌اي خاص و بي‌نظير واقع شده است. امان باغ در آب وهواي گرمسيري امكان سفر و اقامت در اين هتل را در تمام طول سال فراهم كرده و حتي مسافران تور هند مي توانند از فرودگاه جيپور به وسيله ماشين و طي كردن مسيري 230 كيلومتري از دهلي به امان باغ برسند.

amn-bagh1

فرهنگ هند را مي‌توان در جز به جز اين عمارت و حال و هواي كاركنان آن مشاهده كرد. از طراحي و استفاده از رنگ‌ها گرفته تا لباس‌هاي سنتي و نوع آرايش مهمانداران و بانواني كه در لابي به زبان سانسكريت، ترانه‌هايي را اجرا مي‌كنند. طبيعت بسيار ديدني اطراف و خدمات بي همتا، اين استراحت گاه را تبديل به يكي از بهترين انتخاب‌هاي اقامت در اين منطقه كرده است. از جهتي ديگر تفريح و بازديد در طبيعتي بكر و زيبا و از سوي ديگر آشنايي با فرهنگ و آداب و سنن ساكنان اين سرزمين، ويژگي ‌هاي خاص و مورد توجه اين هتل هستند كه اكثر گردشگران تور هند را به سمت خود جذب مي كنند. يكي از خصوصيات اين هتل است كه مهمانان در ويلاهاي اختصاصي خود كه مجهز به تراس‌هاي ديدني و استخرهاي خصوصي است، اقامتي راحت را تجربه كنند. از ديگر ديدني هاي آن مي توان به روستاهاي اطراف اشاره داشت. اگر اين اقامتگاه را برگزيديد بايد بگوييم كه فعاليتي ماجراجويانه كه حس هيجان به همراه دارد را شروع كرده ايد و به دنبال كشف ناشناخته هاي اطراف خود خواهيد بود. اين اقامتگاه از نظر طرح و معماري سبكي مغولي دارد اما در كنار آن حالتي تجملاتي و لطافتي خاص را داراست كه حس خوبي را به شما مي دهد. غذاهاي محلي و سنتي از بهترين محصولات ارگانيك توليدي مزارع اطراف درست مي شوند. خوراكي هاي اين اقامتگاه در منويي خاص و ويژه دسته بندي شده اند و گوشتي كه در غذاها استفاده مي كنند در همان حوالي تامين شده و داراي تضمين صد در صد كشاورزان آن منطقه مي باشد. همكاران ما در آژانس مسافرتي آسمان آبي براي رزرو تور و هتل در هندوستان و برگزاري تورهاي تركيبي شما را راهنمايي خواهند كرد.


برچسب: هتل هاي هند، تور هند، تور هند تابستان 97، تور لحظه آخري هند،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۵۵:۰۷ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی