آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

معرفي جاذبه هاي گردشگري هند

هفتمين كشور وسيع جهان با جمعيتي نزديك به يك پنجم جمعيت كل دنيا هند نام دارد كه امتداد آن گرفته از ارتفاعات كوه‌هاي هيماليا تا سرسبزي استوايي كِرالا و از گَنگ مقدس تا شن‌هاي صحراي تار مي باشد و اين جمعيت عظيم به دو هزار گروه عقيدتي تقسيم شده و به 200 زبان مختلف صحبت مي كنند! كشوري پر تردد و ترافيك كه در كنار اين ازدحام و شلوغي جاذبه هاي زيادي براي ديدن دارد. از روستاهاي كوچك گرفته تا ساختمان هاي حيرت انگيز مذهبي و مخروبه هاي باستاني. بله آژانس مسافرتي آسمان آبي قصد دارد در اين قسمت برخي از جاذبه هاي گردشگري هند را براي شما عزيزان معرفي كند. جاذبه هايي كه هميشه بازديد از آن ها حيرت تمام گردشگران را بر مي انگيزد!

 

شيملا  

در ميان تپه هاي سرسبز و زيباي هيماچال يكي از زيبا ترين مراكز ديدني در هند است و با توجه به محيط كوهستاني خود مسافران زيادي ازتور هند را به سمت خود جذب مي كند. شيملا همچنين به عنوان پايتخت تابستاني در زمان استعمار هند شهرت داشت. از آن رو كه با چشم اندازي از كوه هاي هيماليا احاطه شده جاذبه هاي بسياري از جمله تپه هاي تابستاني را در بر دارد. موزه ي ايالت شيملا و آبشار چادويك از ديگر ديدني هاي اين منطقه هستند.

مانالي

در ميان حصاري از قله هاي بلند در دره اي سرسبز در كنار رودخانه ي بيز شهري وجود دارد كه مانالي نام گرفته و با كوه هاي عظيم و زيبا احاطه شده و آنقدر زيبا مي باشد كه حتي ماه ها براي بازديد از آن هم زمان كم است. گردشگران زيادي مانالي را براي پياده روي، كوه نوردي، دوچرخه سواري در كوهستان، صخره نوردي، پاراگلايدر، رفتينگ، اسكي و فعاليت متعدد ديگر انتخاب مي كنند. همچنين يك سفر خوب براي ماه عسل است و خانواده ها را نيز به سمت خود مي كشاند.

تاج محل

بين سال‌هاي ۱۶۳۲ و ۱۶۵۳ به فرمان امپراتور شاه جهان موقال،  و به يادبود همسر مورد علاقه ‌اش در آگرا آرامگاه بسيار عظيمي از مرمر سفيد بنا شد كه تاج محل نام گرفت كه البته به آن قطره اشكي بر گونه‌ي ابديت هم مي گويند. يكي از شاهكارهاي معماري موقال و يكي از بزرگترين جاذبه‌هاي گردشگري هند به شمار مي‌رود. البته علاوه بر تاج محل حوض‌هاي بزرگ و باغ‌هاي وسيع زينتي با درختان و بوته‌هاي گل‌دار هم در تاج محل قرار دارند كه هر يك زيبايي خاص خود را به نمايش گذاشته اند.

taj-mahal

واراناسي

يكي از قديمي‌ترين شهرهاي مداوم مسكوني دنيا واراناسي است كه واقع در سواحل رود گنگ است. اين محل از قديمي‌ترين شهرهاي مداوم مسكوني دنيا و براي هندوها، بودايي‌ها و جين‌ها مقدس و قابل احترام است. وارناسي از جهاتي متجلي بهترين و همچنين بدترين جنبه هاي هند بوده و كمي خسته كننده به نظر مي رسد. شايد صحنه‌ي اداي قرباني زائران در رود گَنگ در هنگام طلوع در كنار پس‌زمينه‌ي معابد چند صد ساله تاثيرگذارترين صحنه‌ي دنيا باشد.

varanasii

برچسب: هتل هاي هند، تور هند، تور هند تابستان 97، تور لحظه آخري هند،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۳۸:۵۷ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی