آژانس مسافرتي آسمان آبي

خريد تور مسافرتي، بليط هواپيما و رزرو هتل از آژانس مسافرتي

بهترين و خوشمزه ترين غذاهاي هند

به يكي از قسمت هاي جالب و هيجان انگيز و البته خوشمزه سفر به هندوستان مي رسيم! قسمتي كه خود به تنهايي از جاذبه هاي گردشگري هند است و گردشگران زيادي را به سمت هند و شهر هايش جذب مي كند. كشور هند با جمعيتي حدود يك ميليارد نفر دومين كشور پر جمعيت در جهان است. كشوري با فرهنگ ها و عقايد و مذاهب مختلف كه روي خوراك آن ها نيز تاثير به سزايي دارد. در هندوستان انواع غذاها با ادويه هاي تند سرو مي شود و شما در هر جاي ديگري از دنيا هم كه باشيد باز هم رستوران هندي در آن مكان حتما شعبه اي خواهد داشت! غذا در فرهنگ هندي، عضوي خوشمزه، تند و بسيار خوش خوراك است و امكان ندارد شما به شهر هاي آن سفر كرده و غذاهاي مخصوص همان شهر را ميل نكنيد. آژانس هواپيمايي آسمان آبي در ادامه مطلب سه نوع از اين غذا ها را به شما معرفي خواهد كرد. با ما همراه باشيد.

 

مرغ كره اي

در سال 1950 براي بار اول در دهلي،  نوعي مرغ كره اي پخت شد و  جزو غذاهاي محبوب هندي قرار گرفت و همين طور در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفت ، البته در جاهاي ديگر دنيا به صورت جعلي اين غذا تهيه شد كه از خوراك اصلي آن فاصله دارد. اگر مرغ كره اي شما با كشمش و سس گوجه فرنگي پر شده بود و طعمي شيرين داشت، شك نكنيد كه مرغ كره اي نخورده ايد. براي تهيه  اين غذا شما به روغن زيتون، پياز، سير، زنجبيل، كره و پوره گوجه فرنگي و مرغ كامل نياز خواهيد داشت.

morghe-karei

مرغ كبابي هندي

مطمئنا اگر فقط يك بار از غذاي هندي كه مرغ كبابي نام دارد ميل كنيد ديگر آن را رها نخواهيد كرد و بارها و بارها امتحان خواهيد كرد. طبخ اين غذا بسيار راحت و آسان و با مواد اوليه كه در دسترس است انجام مي شود و معمولا به همراه برنج باسماتي كه با زرد چوبه پخته شده و چند تكه پياز سرو مي شود. دستور غذايي آن به اين شرح است: اين غذا به شيوه سنتي در تنور و يا كوره پخته مي شود. تكه هاي مرغ را چندين ساعت در مخلوط ادويه هاي مختلف و ماست مي ريزند و بعد آن را كباب مي كنند. رنگ نارنجي معروف اين غذا، حاصل مخلوط زردچوبه و فلفل است كه با همراهي بوي دودي آن واقعا اشتهاي هر كس را تحريك مي كند.

morghe-kababi

روغن جوش

شما تنها با داشتن ۱ كيلوگرم گوشت بره، ماست، برگ خليج، گل ميخك، فلفل قرمز، دارچين، تخم كتان، پودر گشنيز، زيره، رب زنجبيل، پياز و نمك مي توانيد غذايي هندي به نام روغن جوش را تهيه كنيد! البته نام ديگر اين غذا بره قرمز است و رنگ قرمز آن از نوعي قارچ كشميري گرفته مي شود.

roghan-joosh

براي اطلاع از قيمت تور ارزان هند به سايت آژانس مسافرتي آسمان آبي مراجعه كنيد.


برچسب: هتل هاي هند، تور هند، تور هند تابستان 97، تور لحظه آخري هند،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۴:۱۲ توسط:پيام آوران پارسيان موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی